۱۴۰۳/۲/۱۷

رونمایی از سامانه «ویترین شعبه» در بانک توسعه صادرات ایران

سامانه «ویترین شعبه» در حاشیه دومین همایش سراسری بانک توسعه صادرات ایران با هدف رفع نیاز ضروری و دسترسی به داده‌های جامع و به روز توسط دکتر خانی مدیر عامل این بانک رونمایی شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، با راه‌اندازی این سامانه، روسای شعب به راحتی به صورت ماهیانه، هفتگی و حتی روزانه اطلاعات جامع، دقیق و به روز مورد نیاز خود از شعب را در اختیار دارند.
محمدحسین هاشمی نژاد مدیر عامل شرکت مدیریت و توسعه فناوری آرمان همزمان با رونمایی از سامانه «ویترین شعبه»، گفت: عدم دسترسی به اطلاعات به روز در حوزه منابع و مصارف و مانند میانگین داده‌ها در سامانه «دانا» از عمده مطالبات روسای شعب بانک توسعه صادرات ایران بود که با راه‌اندازی سامانه «ویترین شعبه» مرتفع می‌شود.
وی افزود: با بهره‌برداری از این سامانه، علاوه بر امکان ارزیابی عملکرد شعب، بستر بازاریابی و هوشمند‌سازی را برای بانک فراهم کند و در عین حال روی وب و موبایل قابل دسترس باشد.
مدیرعامل مدیریت و توسعه فناوری آرمان یادآور شد: با ارتقاء ظرفیت‌های اپلیکیشن «ویترین شعبه»در بخش بازاریابی و ارزش‌گذاری مشتری و با تکامل این پلتفرم، امکان توسعه تعامل بانک با مشتری بیش از گذشته فراهم است.
هاشمی نژاد با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای هوشمندسازی در بانک داریم، افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر قرار گرفتن کشور در فهرست ده کشور برتر در حوزه هوشمند‌سازی، با دستور مدیرعامل بانک توسعه صادرات، هدفگذاری برای تبدیل شدن این بانک به یک اسمارت بانک در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: همزمان با استقرار بانکداری هوشمند می‌توان با رصد رفتار مشتری، احتمال ریزش وی را پیش‌بینی و راهکار مناسب را به روسای شعب ارایه کرد.
هاشمی نژاد با اذعان به برخورداری کشور از نیروی متخصص حوزه فناوری، گفت: چشم انداز مطلوبی در حوزه هوشمند‌سازی برای بانک متصوریم؛ قاعدتاً نظام بانکداری با بهره‌مندی از این ظرفیت می‌تواند فرایند-‌ها را بهینه‌سازی نمایید که این مهم منجر به افزایش سودآوری و کاهش هزینه‌ها می‌گردد.