صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
همزمان با آغاز دهه‌کرامت اجرا شد؛

برگزاری بزرگترین اجتماع ورزشی دختران شهر تهران در منطقه۸‌

شهردار منطقه۸ تهران از برگزاری بزرگترین جشنواره طناب‌زنی شهر با حضور ۱۴۰۳ دانش‌آموز دختر، همزمان با آغاز دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر، در فضایی به وسعت ۷هزارمتر خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در تشریح  برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی "نشاط پروانه‌ها" اظهار کرد: صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در آستانه میلاد کریمه اهل‌بیت(س) وآغاز دهه کرامت بزرگترین جشنواره طناب‌زنی ویژه دختران با عنوان "جشنواره نشاط پروانه‌ها" با حضور بیش از ۱۴۰۰ دانش‌آموز دختر و مدیران آموزش و پرورش منطقه در فضای جانبی گذر غذای برکت در بلوار شاهد به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار شد.

وی درباره اقدامات صورت گرفته برای حضور دانش‌آموزان در این جشنواره افزود: طی دوماه گذشته تعداد ۱۴۰۳ نفر از دانش‌آموزان دختر از مدارس(فریده‌بختیاری، محراب‌مدنی، بهارآزادی، سفیران پردیس، بنت‌الهدی، فاطمیه، سروش و ارشاد) در این جشنواره حضور داشتند که در این رویداد پرهیجان با قرعه‌کشی از میان دانش‌آموزان شرکت‌کننده، به هشت نفر از آنان هدایایی اهدا شد.

براساس‌ این گزارش،‌‌ آئین ‌افتتاحیه ‌سلسله‌ جشن‌های ‌دهه‌کرامت همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر با جشنواره "نشاط‌پروانه‌ها" آغاز و حرکت عروسک‌های تن‌پوش غول‌پیکر در مراسم، هم‌خوانی سرود سلامت، برگزاری نمایش استنداپ‌کمدی، پذیرایی با بسته‌های تغذیه سالم، مسابقه و قرعه‌کشی و... بخشی از برنامه‌های اجرایی در این روز بود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۷۰۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۲۱     ساعت: ۱۷ : ۱۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
  • ١٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 21 2024