صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

با تلاش های خودم قرار بود ستاره شوم

هوشمندهاشمی می گوید که آنقدر عاشق بازیگری بودم که از خیلی از چیزها گذاشتم .

به گزارش جهانی پرس- امیر محنتی -هوشمندهاشمی بازیگر سینماوتلویزیون متولد ۲۱ فروردین سال ۱۳۷۰ میباشد او درسال ۱۳۸۵ رسما و به صورت حرفه ای بعدازسالها تلاش وارد سینماشد و درسریال کلانتر نقش (رمبو) را بازی کرد او که درآن سال به شدت بانقش (رمبو)مشهور شد همچنان بعداز چندین کار ازجمله (کاراگاهان) و ممنوعه و فیلم (چترسفید) و چند اپیزود از سریال (شایدبرای شمااتفاق بیفتد) همچنان خود را مدیون سریال کلانتر به کارگردانی محسن شاه محمدی میداند و جمله معروفش این است که ای کاش آن سالها با وجود اعتماد کارگردان و رضایتش از بازیش تجربه الان را داشت او ازبازیگرانی است که درمسایل اجتماعی هم همیشه حرف های قابل تاملی رامیزند .

وی در ادامه گفت: با سریال کلانتر به کارگردانی محسن شاه محمدی جلویی دوربین رفته ام و توانستم یکی از نقش های اصلی سریال کلانتر را بازی کنم با بازی در سریال کلانتر استارت بازی در سریالهای مختلف برای بنده رقم خورد .و همه چیزی رو مدیون کارگران سینما آقای شاه محمدی هستم چون خیلی چیزهای از ایشان یاد گرفتم .برای گرفتن  نقش در سینما باید به قولی پارتی بازی کردن تا بتوانید یک نقش خوب را بگیرید در خیلی از کاری که پیشنهاد میشود و حتی قرداد هم نوشته میشود ولی بد اتفاق دیگری رخ میدهد که شخصی دیگری آن نقش را قرار است بازی کند چرا که به تهیه کننده ی  پروژه پول داد شده است .خیلی از پروژه های این داستان برای من پیش آمده است .

هوشمند هاشمی درباره اتفاق های اخیر خود گفت : سریال ممنوعه که به من پیشنهاد شد که من در این سریال ایفای نقش کنم که تجربه دوم بنده بود که با تلاش زیادی توانستم یکی از نقش های این سریال روبازی کنم .کارگردان سریال قراربود که نقش بازی بنده را اضافه کنند و قول های رو به بنده دادند هنگام پخش سریال متوجه این شدم که نصف بیشتر بازی های من حذف شد بدون اینکه بدونم دلیلی انچی بوده بنماد یک کملطفی عجبی در حق من شد . دراون سال 15 میلیون از مبلغ قرارخود را بخشیدم دلیل اینکه قرار بود به بازی من اضافه شود ولی این اتفاق ایجاد نشد و کلی از سکانس های بازی من حذف شد.

وی در ادامه گفت : عوامل سریال ممنوعه وعده های زیادی رو به من دادند من هدفم این بود که بازیگر شوم .هیچ حمایتی یا پاتری نداشتم که مشوق من باشه با تلاشهای خودم قرار بود که ستاره شوم خانواده هیچ حمایتی نکردند پدر بنده مخالف بود .به جرئت میتونم بگم که نصف وقت من پشت درهای بسته دفتر مخالف تلف شد شاید معرفی میکردند ولی امکان باختم هم زیاد بود شاید اوج میگرفتم ولی امکان این که اوت بشم هم بود. شخصا هیچ حمایتی ازکسی نداشتم از قدیم گفتند که سینما باید با پارتی بازی باشد تا به نتیجه خاص خود برسند. جانب اینکه مافیائ سینما ایران وجود دارد پست پرده های سینما اتفاق های میافتد که اگر نگم بهتر خواهد بود

 

هاشمی گفت : با ورود سینمایی خانگی نسل سینما ایران در حال نابود شدن است. میتوان از برنامه که پخش شد در سینمایی خانگی یا برنامه های شو مشخص است که کارگردان های هستند که تیم های خود را دارند بازیگران خود را دارند و سراغ کشف استعداد جدید نمیرن. تلاش های زیادی برای دیدن شدن و ستاره شدن انجام دادن اگر کسی گفت که به خاطر شهرت به دنبال بازیگری نیستم بداند دروغ میگوید شهرت تو بازیگرش خیلی از جوان های نسل الان درتئاتر های فعالیت میکند از نظر بنده وقت خود را تلف میکند. من انقدر عاشق بازیگری بودم که از خیلی از چیزها گذاشتم .


وی در آخر گفت : برای بازیگری بسیار تلاش کردم و زحمت کشیدم اگر حمایتی داشتم به زرس قاطع و با جرئت میتوان بگم که جایگاه من الان بیشتر از این حرف های بود. اگر بگویند در هوشمندهاشمی هیچ استعدادی وجود ندارد آخر روز من خواهد بود چرا که واقعا عاشق بازیگری هستم بماند که در پروژه های که داشتم حق من خورده شد هزینه های من هم پرداخت نکردند ولی دست از تلاش برنداشتم خیلی حرفهای داردم که بزنم امیدوارم که سینما ایران جایگاه خود را پیدا کند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۳۹۵۸۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۲     ساعت: ۱۹ : ۵۹
امتیاز به این خبر:
  • 3
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024