صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
کاظم رودگر:

«تک تیرانداز» نمایشی درباره زنده بودن شهداست

«تک تیرانداز» نوشته محمد قربانی به کارگردانی کاظم رودگر که این روزها در مدارس و فضای عمومی شهر در حال اجراست، به موضوع زنده بودن شهدا و تاثیر آن در زندگی انسان اشاره دارد.

به گزارش جهانی پرس، ناهید منصوری، کاظم رودگر در خصوص اجرای نمایش «تک تیرانداز» گفت: متن و مضمون اصلی اثر که محمد قربانی به عنوان نویسنده به آن پرداخته، زنده بودن شهدا و تاثیر آن در زندگی انسان است.
وی درباره انتخاب این موضوع برای اجرا در قالب نمایش بیان کرد: از آنجا که زنده نگه داشتن یاد و‌ خاطر شهیدان کمتر از شهادت نیست، برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازگو کردن برای نسل جوان به سراغ این موضوع رفتم.
رودگر در سخنانش اظهار کرد: شکل اجرایی کار به صورت میدانی و فضاهای عمومی شهری و مدارس با استفاده از تصویرسازی بوده که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
وی افزود: بازخورد این اثر در بین مخاطبان دهه ۸۰ و ۹۰که جنگ رو ندیده‌اند بسیار خوب بوده است. نوجوانان به واسطه تماشای این نمایش متوجه می‌شوند که شهدا چه از خود گذشتگی و ایثاری داشته‌اند و همین فداکاری‌ها دیدن نمایش را برایشان جالب و دیدنی کرده است.
کارگردان نمایش «تک تیرانداز» یادآور شد: این نمایش برای گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر با نقش‌آفرینی محمد تقی رودگرمحمد قربانی و رضا تاجیک در مدارس و فضای عمومی شهر اجرا می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۰۰۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲     ساعت: ۱۹ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024