صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
جواد هاشمی

کانون تهیه کنندگان، بهترین محل برای حمایت از تولید

این روز ها فرصتی است برای تعامل و دیدار با پیشکسوتان عرصه تولید در سینما و تلویزیون در غرفه کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری، یکی از این پیشکسوتان جواد هاشمی است که با او به گفتگو نشستیم.

به گزارش جهانی پرس، مریم حضرتی- جایگاه کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری را در ارتقا سطح تولید در کشور را چگونه ارزیابی می کنید؟

_ به نظر من وظیفه کانون ها تجمع نیروی انسانی، تجمع سرمایه و تجمیع همه ی اتفاقات خوب در عرصه تولید است وقتی نام تهیه کنندگان در کانون ثبت می شود یعنی قرار است تولید اتفاق بیفتد و این بسیار خوب است. به اعتقاد من اگر در مقام حرف نباشد و فعالیت آن تداوم داشته باشد می تواند تولیدات بسیار خوب نه به صورت مستقیم منظور حمایت از تولید، کارشناسی، اتاق فکر و رهنمود کردن است داشته باشیم و این اقدام  می تواند هم تلاش برای تولید در جامعه را بیشتر کند و هم برای تولید کننده ها انگیزه ایجاد کند مخصوصا برای اهالی سرمایه ، افرادی که قرار است با عشق سرمایه خود را خرج کنند زیرا کارهایی از این جنس باید عاشقانه اتفاق بیفتد. من کانون تهیه کنندگان را بیشتر به این سمت توصیه میکنم که برای  فضای خصوصی عاشق تولید در حوزه ی سینما، تلویزیون و پلتفرم ها انگیزه ایجاد کند تا وارد شوند و هزینه کنند تا ما بتوانیم تماشاگر را داشته و برگشته سرمایه را نیز رقم بزنیم و بهترین محل برای نیل به این هدف کانون تهیه کنندگان است.

نظر شما درباره نمایشگاه رصتا چیست؟
خروجی نمایشگاه مهم است انچه که من الان میبینم ویترین بسیار مناسبی است همه ی پلتفرم ها تلاش کردند غرفه داشته باشند و سعی می کنند خودی نشان دهند اما من برای پلتفرم هایی لابه لای سایه سنگین پلتفرم های پولدار دچار ضعف و ناتوانی هستند ناراحتم. این مسئله باید اصلاح شود یعنی ما باید قانون عدالت محور برای ادامه ی حیات آنها داشته باشیم یا اینکه منتظر حذف تدریجی آنها به دلیل ورشکستگی باشیم به همین دلیل توقع می رود نمایشگاه شرایطی را به وجود بیاورد که این پلتفرم ها دیده شوند من نام بسیاری از این پلتفرم ها را اصلا نشنیدم و این یعنی اینکه این پلتفرم ها از بعد تبلیغی دچار مشکل بوده اند این نمایشگاه حداقل می تواند این نقصان را حل کند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۱۲۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۱     ساعت: ۱۴ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024