صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

«باران گرفته‌ است»؛ زندگی حاج قاسم سلیمانی از تولد تا زمان کشیده شدن آژیر جنگ

کتاب «باران گرفته ‌است» نوشته احمد یوسف زاده اثری است که به شکل مفصل به زندگی حاج قاسم سلیمانی از بدو تولد تا روزی که آژیر جنگ کشیده می‌شود می‌پردازد.

به گزارش جهانی پرس داود حسنلو، احمد یوسف زاده نویسنده کتاب «باران گرفته ‌است» که به تازگی رونمایی شده است گفت:  طبق برنامه‌ریزی مکتب حاج قاسم قرار شد زندگینامه سردار سلیمانی در چهار جلد توسط نویسندگان نوشته شود که جلد اول مربوط به دوره کودک، جلد دوم مربوط به جنگ، جلد سوم ناامنی‌های جنوب شرق کشور و جلد چهارم داعش و سوریه باشد. بخش آغازین این مجموعه را من پس از دوره یکسال تحقیق و پژوهش نوشتم که با عنوان «باران گرفته است» منتشر شد.
وی در معرفی این اثر تشریح کرد: کتاب «باران گرفته است» اثری است که به شکل مفصل و با جزئیات به زندگی حاج قاسم سلیمانی از بدو تولد تا روزی که آژیر جنگ کشیده می‌شود و جنگ آغاز می‌شود، می‌پردازد.
وی تاکید کرد: در این کتاب هیچ اشاره‌ای به فعالیت‌های حاج قاسم در جنگ نشده و فقط زندگی وی در روستا و جغرافیایی که در آن زندگی می‌کرده، در کنار اطلاعاتی مستند و کامل از خانواده، دوستان، اقوام و چگونگی مهاجرت وی از روستا به شهر کرمان برای کار کردن، باشگاه‌هایی که در آنجا ورزش می‌کرده و رویدادها و فراز و نشیب‌های زندگی و اتفاقاتی که در شهر برایش رخ می‌دهد تشریح شده است.
یوسف زاده افزود: «باران گرفته است» با پژوهش گسترده و از طریق مصاحبه در روستاها و خانواده تکمیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه این کتاب در حال حاضر کامل‌ترین زندگینامه حاج قاسم سلیمانی است که به صورت مفصل و با تمام جزئیات به زندگی حاج قاسم سلیمانی تا زمان جنگ پرداخته، اظهار کرد: «باران گرفته است» حال و هوا و ویژگی‌های رفتار و شخصیتی و زندگی حاج قاسم را معرفی می‌کند. این کتاب ارتباطی با کتاب «شاید پیش از اذان صبح» ندارد و صرفا به لحاظ موضوعی به یک شخصیت مشترک پرداخته‌ است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۱۶۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳     ساعت: ۱۰ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024