صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

فیلم فجر جشنواره ای پررنگ از دیگر جشنواره ها

جشنواره فیلم فجر رویداد مهمی که همه نگاه های ایرانی بلکه جهانی را به خود جلب می کند جشنواره ای که از هر نوع قشر فیلمساز و بازیگر و عوامل سینمایی در آن حضور دارند و عده ای هم هستند که اخبار این اتفاق مهم سینمایی ایران را دنبال می کنند و شاید هم چند سالی است که سعی می کنند از حواشی و حتی حضور در جشنواره فیلم فجر دور بمانند اما اخبار آن را رصد می کنند بخصوص حواشی به وجود آمده در آن زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر.

به گزارش جهانی پرس- سارا صادقی- البته ناگفته نماند شاید جشنواره فیلم فجر که به نوعی مهمانی سینمایی ها محسوب می شود که سالی یک بار در این گعده کنار هم جمع شده و با هم به گپ و گفتگو می پردازند.
جشنواره فیلم فجر بی شک به مانند دیگر جشنواره های دهه فجری برگزار می شود اما اینکه همه افراد به فیلم فجر بیشتر اهمیت میدهند تا موسیقی فجر و یا تئاتر و تجسمی فجر نشان از نگاه های ویژه به این جشنواره است.
هرچند این اتفاق مهم سینمایی ایران نه در بین سینماگران و رسانه ها بلکه در بین مردم عادی و علاقمندان حرفه ای فیلمها و حتی دانشجویان سینما بیشتر دیده می شود چنانچه در این ایام شاهد صف های عریض و طویل برای دیدن فیلم می شویم. بخصوص علاقمندان کاراکتر اصلی فیلم یا کارگردان آن که اولین نمایش آن در جشنواره به نمایش درمی آید و چنانچه ممکن است شامل ممیزی هم باشد خود را ملزم می کنند که حتما در ایام جشنواره آن فیلم را ببیند.
دست اندرکاران جشنواره هم بی تجربه نیستند و حتی روابط عمومی جشنواره و یا دبیر گاهی به دلیل تجربه ای که سال قبل داشته در این رویداد مجدد مسئولیت را برعهده گرفته و در تلاش هست که هیچ گونه حواشی به وجود نیاید تا اعتماد مدیران ارشد سینمایی را جلب کنند.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۸۶۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۴     ساعت: ۲۰ : ۱۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024