صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

رونمایی از شعار اصلی انقلاب اسلامی (جشن ملی برنامه امروز و آینده روشن)

نشست خبری ویژه برنامه های کمیته کودک و نوجوان چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و اصحاب رسانه در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

 به گزارش جهانی پرس، یاسان پوروطن- حامد علامتی در این نشست گفت: مصوبات کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه انقلاب اسلامی که متشکل از کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، صداوسیما(نهال، پویا و امید) سازمان بهزیستی، انتشارات مدرسه و همه مجموعه هایی که در حوزه کودک فعالیت می کنند شامل می شود.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان افزود: امروزه کودک و نوجوان اقشار مهم جامعه را تشکیل می دهند و در ساختن آینده جمهوری اسلامی نقش بسزایی دارند.
وی ادامه داد: امروز با کسانی روبرو هستیم که نه در پیروزی انقلاب اسلامی بودندو نه در جنگ دفاع مقدس بودند و برنامه ریزی برای آنها سخت است و از طرفی کودکان نشان دادند که دل د رگره جمهوری اسلامی دارند که اخیرا نمونه آن در کرمان شهدای کودکان کرمان می بینیم که حدود 28 کودک بودند و این سند افتخار ما در حوزه کودک و نوجوان به نظام جمهوری اسلامی است.
علامتی افزود: گروه های مردمی یکی از ویژگی های اصلی برنامه ما است که سعی کردیم از حلقه های میانی استفاده کنیم و کارها و برنامه ها به صورت مردمی اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه شعار اصلی انقلاب اسلامی جشن ملی برنامه امروز و آینده روشن است، گفت: همزمان با دهه فجر مراسم چلهم شهدای کرمان ، انتخابات پیش رو، کودکان غزه، اجرای برنامه قصه های خوب برای بچه های خوب با محوریت قهرمان ملی برای کودکان زیر 9 سال، رویداد یک صدا ایران از جمله حادثه تروریستی کرمان، رونمایی از رویداد سفر قهرمان، تماشاخانه های سیار کانون پرورش کودک و نوجوان، شعرخوانی، کارگاه های هنری،اهدای کتاب و اسباب بازی، تئاتر ، قصه گویی ، اردوی راهیان پیشرفت، از جمله برنامه هایی است که در این ایام توسط کانون پرورش فکری کودک و نوجوان انجام می پذیرد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۰۳۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰     ساعت: ۱۳ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024