صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برنامه های شاد فرهنگسرای یاریگران زندگی برای محله شهید آتش پنجه

معصومه ایمان‌پور رییس فرهنگ‌سرای یاریگران زندگی از تجلیل و آذین بندی و برگزاری برنامه های متنوع در محله شهید آتش پنجه خبر داد.

به گزارش جهانی پرس- سمیه سیمین قد- معصومه ایمان‌پور رییس فرهنگ‌سرای یاریگران زندگی در گفتگو با جهانی پرس اظهار کرد: امروز 11 شعبان مصادف با میلاد علی اکبر(ع) و روز جوان است. علی اکبر(ع) الگوی شجاعت محسوب می شود.

وی افزود: جوانان هر کشوری سرمایه آن کشور هستند که الگو و اسطوره باید داشته باشند تا براساس آن حرکت کنند و سرمایه ایران هم همین جوانان هستند.

رییس فرهنگ‌سرای یاریگران زندگی ادامه داد: به نظر آمد در محله قیام و کوثر شهید ابوالفضل آتش پنجه یکی از شهدایی جوانی بود که برای ایام مناسبت شعبان و میلاد علی اکبر(ع) تصمیم گرفتیم به درب منزل این شهید رفته با آذین بندی و گذاشتن گل و گلدان و آب پاشی بتوان قسمتی از شادی را در آن محل بیاوریم ضمن آنکه مادر این شهید با بچه هایی که در این کار همکاری دارند درباره ویژگی های این شهید، صداقت و تواضع آن با بچه ها صحبت کند

وی اضافه کرد: در خلال این برنامه بعداز آذین بندی، مولودی خوانی و روایتگری توسط بچه های کانون جوانان فرهنگسرای یاریگران زندگی صورت می گیرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۷۴۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲     ساعت: ۲۲ : ۱۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024