صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آیین افتتاحیه اطعام مهدوی برگزار شد

پویش اطعام مهدوی آغاز و نخستین آشپزخانه در استان تهران همزمان در سراسر کشور با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران و هلالی مداح اهل بیت و برخی از معاونان و مددجویان این مرکز در تکیه آقا مرتضی علی (ع) برگزار و افتتاح شد.

به گزارش جهانی پرس- یاسان پوروطن- ابتدا در این مراسم سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: امیدوارم مثل سال قبل در ایام ماه مبارک رمضان که 320 آشپزخانه فعال  و 220 هزار سبد کالا و 3 میلیون غذای گرم داشتیم که ارزش ریالی آن 45 میلیارد تومان بود امسال هم به مانند گذشته سعی داریم 30 درصد افزایش ریالی و کاری داشته باشیم.

سپس سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با تبریک میلاد باسعادت امام زمان(عج) گفت: پویش اطعام مهدوی در پی دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در زمان همه‌گیری کرونا و در ایام مبارک نیمه شعبان راه‌اندازی شد.
وی افزود: امسال برای پنجمین سال متوالی است که پویش اطعام مهدوی با کمک مساجد، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و‌ مردم و‌ خیران برگزار می‌شود.
رئیس کمیته امداد اظهار کرد: این طرح که به ابتکار کمیته امداد و با نام امام زمان(عج) اجرا می‌شود تاکنون برکات بسیاری به همراه داشته و سال گذشته بیش از ۳۲ میلیون غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.
وی خاطرنشان کرد: امسال نیز توزیع همین میزان غذای گرم پیش‌بینی شده که امیدواریم در پایان ماه مبارک رمضان با همراهی همه دستگاه‌ها و خیران، آمار بیش از این میزان را به مردم و‌ رسانه‌ها گزارش بدهیم.
بختیاری با اشاره به فضیلت تکریم نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: گسترانیدن سفره برای نیازمندان و افطاری ساده اقدام ارزشمندی است که کمیته امداد در کنار مساجد و مراکز نیکوکاری و گروه‌های مختلف مردمی انجام می‌دهد.
رئیس کمیته امداد ادامه داد: امسال پیش‌بینی فعالیت هشت هزار آشپزخانه طرح اطعام مهدوی شده و تمام این فعالیت‌ها با نام حضرت ولیعصر(عج) انجام می‌شود.

در ادامه مراسم  برنامه عروسک گردانی برای فرزندان مددجویان کمیته امداد برگزار و همینطور مداح و ذاکر اهل بیت عبدالرضا هلالی به مولودی خوانی پرداخت.

 

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۸۴۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۶     ساعت: ۱۶ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024