صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

باید از داشته هایمان خودمان حفاظت کنیم

در پی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق که باید از طرف جامعه جهانی محکم می‌شد و بصورت قاطع نشد و حتی شورای سازمان ملل بصورت کامل و بصورت واضح محکوم نشد تا ایران در تصمیم خودش با تاخیر اقدام کند...

به گزارش جهانی پرس- علیرضا خزلی- اینکه چرا باید محل اسکان و حتی زمان حضور مستشاران نظامی و یا غیر نظامی ما را آمریکا (در مورد شهید سرباز سلیمانی) و سردار سرافراز زاهدی را اسرائیل انقدر دقیق  اطلاع پیدا کنند، بنده به شخصه حرف بسیار دارم...بماند برای بعد
اما در مورد داستان حمله ایران به پایگاههای نظامی اسرائیل باید گفت که در میدان مبارزه و یا مسابقه همیشه برای پیروزی بر حریف باید برنامه داشت به این صورت که ابتدا باید نشست و رقابت حریف را با دیگر رقبا تماشا کرد بعد در حین انجام مسابقه از آنالیز انجام شده از مسابقات رقیب، برنامه حمله و کنترل میدان را اجرا کرد.
ایران اسلامی با آنالیز دقیق اسرائیل در جنگ تمام عیار اشغالگران با ارتش ساده حماس در غزه برای حمله از ساده ترین راه استفاده کرد. ایران در حقیقت اسرائیل را به واقعیت موجودی خودش آشنا و آگاه کرد.
حمله ایران نشان داد اسرائیل حتی به ۲۵ سال هم نخواهد کشید، کما اینکه اگر ما همین حمله مانور گونه را انجام نمیدادیم این امر بر اسرائیل و غرب مشتبه میشد که واقعا رژیم اشغالگر قدس برای خود کشوریست هرچند اسرائیل با حمله چند شب پیش خود به اصفهان  عرض اندام کرد اما همین جواب هم نباید از طرف ایران و جبهه مقاومت بی جواب بماند. حالا ما با دشمنی مواجه هستیم که میدانیم از طرف چند کشور حمایت می شود میدانیم از چه امکانی برای دفع حمله ما برخورداست میدانیم که قدرت پاسخگویی او در چه حدیست از طرفی دشمن میداند از این پس در هر کاری یک ایران آماده و حاضر جواب را باید در تمام معادلات خود در نظر بگیرید... در مورد چند سطر اول  باید بگوئیم که باید از داشته هایمان خودمان حفاظت کنیم.
والسلام

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۱۷۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۳     ساعت: ۱۳ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024