صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
با حضور فرستاده ویژه اوگاندا صورت گرفت؛

بررسی فرصت‌های متقابل سرمایه‌گذاری قاره آفریقا و استان البرز

بدنبال هماهنگی‌های بعمل آمده نشست بررسی چشم انداز همکاری‌های اقتصادی واحدهای صنعتی استان البرز، با کشورهای آفریقایی در حضور خانم ایسانگا ناکاداما معاون نخست وزیر اوگاندا به عنوان فرستاده ویژه سیاسی و اقتصادی برگزار گردید.

به گزارش جهانی پرس- خدیجه حضرتی- در ابتدا مهندس علی اکبر کرمانی به عنوان یکی از تولیدکنندگان صنعتی برتر استان البرز ضمن خیر مقدم به خانم ناکاداما و هیئت همراه، کشور جمهوری اسلامی و بویژه استان البرز را فرصتی برای سرمایه گذاری و تامین نیازمندیهای قاره آفریقا ذکر کرد.
مهندس کرمانی با تاکید بر وجود بیش از 5000 واحد صنعتی و تولیدی متنوع در استان البرز، افزود:  این استان آماده انتقال تجربیات، محصولات و دانش متخصصان به اوگاندا می باشد.
در ادامه جلسه، خانم ناکاداما با تشکر از مهمان نوازی کشور ایران، توانمندی متخصصان ایرانی در تولید و تامین محصولات متنوع صنعتی را شگفت انگیز ذکر کرد.


معاون نخست وزیر اوگاندا با تشریح ظرفیت های کشورش در زمینه محصولات کشاورزی، نفت و گاز، مواد معدنی، طلا، قهوه و چای خواستار گسترش مناسبات در همه عرصه ها گردید.
خانم ناکاداما افزود: کشورش آماده پذیرش تجار و تولیدکنندگان ایرانی می باشد.
همچنین وی بر حمایت دولتش از هرگونه سرمایه گذاری تاکید کرد.
در خاتمه مهندس کرمانی جهت بازدید اختصاصی نمایندگان اقتصادی کشورهای آفریقایی از توانمندی های صنعتی و تولیدی استان البرز در آینده نزدیک دعوت بعمل آورد.


گفتنی است در این جلسه علاوه بر خانم ناکاداما، آقایان موزس دبیر اتاق بازرگانی، مالینگا نفر دوم سفارت اوگاندا، حجت الاسلام داودی و نماینده وزارت امور خارجه ایران حضور داشتند.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۴۴۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۱     ساعت: ۱۳ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
  • ١٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 21 2024