صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

سوژه امسال نون خ لب مرز بود

نشست خبری عوامل مجموعه نمایشی «نون خ» با حضور مسعود کریمی خضرا، صهبا شرافتی، مهدی فرجی برزگر، کاظم نوربخش در خانه مشاهیر صدا وسیما برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس- محبوبه صادقی- در ابتدای این نشست مهدی فرجی برزگر تهیه کننده مجموعه تلویزیونی ن خ گفت: امسال ن خ 5 درصد بیشتری ببیننده داشت چون قومیت بلوچ هم به داستان اضافه کردیم اگرچه حساسیت زیادی داشت که خدای نکرده توهین به قومیت‌ها نشود اما تاثیر زیادی در جذابیت داستان داشت به ما اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم کار سختی بود ولی به ما این اجازه را دادند، ببیندگان میگفتند یکی از دلایلی که کار را دوست داریم این هست که مشکلات کولبرها هم بازگو میشود.


ماشالله روایی بازیگر نون خ در ادامه گفت: تنها کسی که من را به وجد آورد بچه یکی از کولبرها بود که با ذوق کار را دید ، در این سریال خنده وشادی وغم بود؛ کپر نشین هایی که دیدیم برای ما تازگی داشت، عموم مردم این سریال را دوست داشتند؛ شاهد تنوع زیادی در این کار بودیم.


صهبا شرافتی بازیگر نون خ افزود : فصل 5 نون خ برای من چالش برانگیز بود چون پایه دو رانندگی نداشتم ولی خداروشکر با کمک دوستان توانستم از پس کار بربیایم همه چیز این کار متفاوت بود ما رفتیم چابهار وبعد وارد فضای برفی وکولبران شدیم خیلی کار را دوست داشتم امیدوارم همه لذت برده باشند امیدوارم توانسته باشم لبخندی به مردم آورده باشم.

وی یادآور شد: خداروشکر مردم خیلی از کار استقبال کردند ودرخواست ساخت بعدی سریال را داشتند خانمی با من تماس گرفتند که فصل های بعدی را هم بسازید که فرزند من هم وقتی به دنیا آمد  بتواند کار را ببیند.

کاظم نوربخش بازیگر نون خ خاطرنشان کرد :با تمام سختگیری ها با جون دل سختی ها را خریدیم وجلو رفتیم آقای فرجی و آقاخانی پیشتیبان ما بودند خداروشکر کار به خوبی پیش رفت.

در ادامه مسعود کریمی خضرا مدیر گروه طنز سیما فیلم گفت: سوژه امسال نون خ لب مرز بود باید کار پر ریسکی را انجام می داد شاید برای دوستان جالب باشد در سکانسی که تیم وارد مجلس ختم میشوند مجلس بهم می ریزد مهیار به شکل ریز شخصیتش دگرگون می شود و می گوید نمی توانم دروغ بگویم این زیبایی های داستان بود و کولبران هم دغدغه آقاخانی بود. در این سریال خیلی از بچه ها آسیب دیدند در هر صورت خداقوت می گویم امیدواریم توانسته باشیم کمک کرده باشیم.

مهدی فرجی برزگر تهیه کننده این سریال درباره حساسیت قومی گفت : قومیت‌ها انقدر حساسیت دارد که  فیلمسازان به سراغ آن نمی روند چون پرداختن به آن سخت است اما  چون انقدر جذابیت در  آن وجود دارد حیف است که به سراغ آن نرویم.
ماشالله ورایی درباره لهجه ها در کرمانشاه توضیح داد: در کرمانشاه ما لهجه ها و  مفاهیم گوناگونی داریم،  سعید آقا خانی لهجه ها را هم تراز کرد تا برای ببیننده نامفهوم نباشد.

فرجی برزگر درباره شکایت صفایی منش به خاطر استفاده از موسیقی اش گفت: در دوره ای در نون خ 2 موسیقی شیرین شیرین محمدیان را استفاده کردیم که تشکر کرد چون از این موسیقی برای پرداختن  به  کردها استفاده کردیم ولی در نون خ 5 چون  ما از موسیقی آقای صفایی منش استفاده کردیم شکایت کردند اگر ادعای مالی دارند ما در خدمتشان هستیم ایشان از خوانندگان خوب کشور هستند امیدواریم موفق باشند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۴۴۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۱     ساعت: ۱۵ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
  • ١٤ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 22 2024