صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ایران؛ رئیس مجمع گفتگوی آسیا می‌شود

ایران کمتر از یک ماه دیگر ریاست یک ساله مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا را عهده دار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از سرویس بین الملل  صدا و سیما؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار پورنچای دانویواتانا دبیرکل مجمع گفتگوی آسیا (ACD) در تهران، از دبیرکل به جهت تلاشهایش تشکر کرد و اطمینان داد جمهوری اسلامی ایران در دوره آتی ریاست بر مجمع تمام تلاش خود را برای ارتقا همکاری‌ها و تحقق اهداف مجمع بکار خواهد بست.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین بر نقش دبیرخانه مجمع در حمایت از پیشبرد همکاری‌ها تاکید و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به تقویت دبیرخانه مستقر در کویت و نیز مرکز همکاری‌های فرهنگی مجمع مستقر در تهران را اعلام کرد.
پورنچای دانویواتانا دبیرکل مجمع گفتگوی آسیا (ACD) در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این مجمع ارائه و وزیر امور خارجه کشورمان را در جریان آماده سازی نشست وزرای امور خارجه این سازو کار در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک که پس از آن ریاست یکساله جمهوری اسلامی ایران بر مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) آغاز خواهد شد، قرار داد.
دبیرکل مجمع در این دیدار اظهار امیدواری کرد در دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، اقدامات موثری از جمله در راستای اجرای سند چشم انداز ده ساله مجمع صورت گیرد.

 
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۳۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۷     ساعت: ۱۱ : ۱۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024