صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
وزیر دفاع :

هیچ تغییری را در ژئوپلیتیک منطقه نمی‌پذیریم



امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه جنگی در منطقه صورت نمی‌گیرد، گفت: مواضع ما کاملاً مشخص است، تغییر ژئوپلیتیک منطقه را به هیچ‌وجه نمی‌پذیریم و این برای همه روشن است.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما وزیر دفاع در حاشیه جلسه هیئت دولت، افزود: بر اساس آخرین نشست‌ها و ملاقات‌هایی که در ستاد کل نیرو‌های مسلح در این رابطه برگزار شد، مواضع ما کاملاً مشخص است و به هیچ‌وجه هیچ تغییری را در ژئوپلیتیک منطقه نمی‌پذیریم و این برای همه روشن است.
امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به رصد تحولات منطقه قفقاز، تصریح کرد: با هر دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان ارتباط نزدیکی داریم و هردو برای ما اهمیت دارند، تعاملات خود را نیز با هردو کشور ادامه خواهیم داد ، بررسی روند کنونی نشان می‌دهد اتفاق خاصی نخواهد افتاد.
وزیر دفاع در پاسخ به پرسشی درباره اهمیت برگزاری کمیسیون مشترک نظامی ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: در این کمیسیون مباحث مربوط به همکاری‌های متقابل و مواردی که می‌تواند محل مذاکره باشد و تعاملاتی که می‌توانیم با یکدیگر داشته باشیم، مطرح می‌شود.
 امیر سرتیپ آشتیانی در پاسخ به پرسشی درباره تمرکز نیرو‌های مسلح ایران در مرز‌های شمال‌غرب کشور، اظهار کرد: ما در مناطق مرزی حتماً رزمایش‌هایی در طول سال برگزار می‌کنیم. رزمایش‌ها براساس برنامه‌ریزی‌ها انجام می‌شود و در همه مناطق مرزی صورت می‌گیرد. این امر روند عادی خودش را پیش می‌برد.
وزیر دفاع در پاسخ به پرسشی درباره احتمال رونمایی از جنگنده‌های سوخو در رژه ۳۱ شهریور، اظهار کرد: ما دستاورد‌های متعددی را در رژه ارائه می‌دهیم. تجهیزاتی که بروزشده یا نو هستند، روند تقویت بنیه دفاعی را در وزارت دفاع دنبال می‌کنیم و محصولات جدیدی را در حوزه پدافند هوایی و بخش‌های دیگر ارائه خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۲۸۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۲     ساعت: ۱۱ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024