صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
سخنگوی سپاه پاسداران:

در تقویت بنیه دفاعی کشور و دفاع در برابر دشمنان لحظه‌ای آرام نمی‌نشینیم.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: در تقویت بنیه دفاعی کشور و دفاع در برابر دشمنان لحظه‌ای آرام نمی‌نشینیم

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، سردار رمضان شریف در سی و هفتمین یادواره سرلشکر پاسدار شهید محمود کاوه و شهدای همرزمش در عملیات کربلای۲ در بهشت رضا‌ی مشهد تاکید کرد: عظمت شهدای ما مرهون تربیت دینی است که برآمده از فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.
 
وی با بیان اینکه شهید کاوه شهر‌های کردستان را یکی پس از دیگری آزاد کرد، افزود: بعد از ۳۷ سال دشمنان اعتراف کردند به دنبال تجزیه ایران اسلامی بودند که بعد از به نتیجه نرسیدن اغتشاشات گذشته وادار به اعتراف به آن شدند.
 
وی خطاب به جوانان گفت: کسانی که عشق و علاقه به امنیت ایران دارند باید بدانند که پاسداران انقلاب اسلامی به چیزی جز امنیت و رفاه و آسایش کشور و مردم آن فکر نمی‌کنند.
 
سردار شریف ادامه داد: از بدو پیروی انقلاب در کشور با تجزیه طلبان دست و پنجه نرم کرده ایم و یکی از صفحات درخشان مبارزات شهید کاوه است.
 
وی ادامه داد: انتظار می‌رود شهید کاوه‌ها الگو‌های مجسمی برای جوانان باشند.
 
سردار شریف افزود: امروز روز‌های خوبی در کشور است و خدا را شکر میکنیم که در ایران و منطقه به این نتیجه رسیده اند که باید شر گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب را کم بکنند و امیداوریم طبق توافقی که با مقامات عراقی صورت گرفته است، بعد از ۳۰ سال مقر کوله جنایتکار برکنده شود.
 
سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: جهان به این امر اعتراف کرده است که این گروهک‌ها جز مزدوری و جیره خواری کار دیگری ندارند.
 
وی بیان کرد: امید داریم با شکست اغتشاشات که خواسته و ناخواسته موجب اعتراف سران گروهک‌ها شد، شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که دیگر شاهد برهم خوردن امنیت مردم عزیز کشورمان نباشیم.
 
وی گفت: بخش عمده‌ای از تسلیحاتی که برای خرابکاری و ایجاد ناامنی و بمب گذاری در کشور در طی اغتشاشات سال گذشته داشتیم از طریق همین گذرگاه محل گذر کومله‌ها تامین می‌شد هر چند بخش عمده آن با هوشیاری نیرو‌های ما خنثی شد.
 
سردار شریف اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته از انقلاب اسلامی، مدافعان سرزمین اسلامی با تدابیر رهبر انقلاب کاری کردند که امنیت امروز را شاهدیم.
 
وی گفت: مردم کردستان به خوبی واقف هستند که کسانی که در کشور‌های اروپایی نشسته اند و جوانان آنان را تشویق به ایجاد ناامنی می‌کنند به دنبال تامین منافع خودشان و ضربه زدن به کشور ما هستند.
 
سخنگوی سپاه پاسداران افزود: امروز با سربلندی و شجاعت اعلام می کنیم ایران اسلامی کشوری قدرتمند است که قادر است هم از منافع کشور و هم از منافع هم پیمانانش به خوبی حراست کند.
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۴۷۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۹     ساعت: ۹ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024