صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
امیرعبداللهیان: روابط ایران و عربستان در مسیر درست پیش می‌رود

واکنش وزیر امور خارجه به لغو بازی سپاهان

حواشی مربوط به لغو دیدار دو تیم سپاهان و الاتحاد به حیاط مجلس کشیده شد تا خبرنگاران سیاسی در گفتگوی امروز خود این موضوع را نیز از مسوولان پیگیری کنند.

به گزارش  جهانی پرس از“ورزش سه”، در اتفاقی عجیب و در شرایطی که همه چیز برای برگزاری دیدار دو تیم سپاهان و الاتحاد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا فراهم به نظر می‌رسید و جو فوق‌العاده‌ای خصوصا روی سکوها شکل گرفته بود، در نهایت اما نماینده عربستان حاضر به رقابت نشد و با ترک استادیوم نقش جهان و در ادامه پرواز به سمت عربستان علامت سوال بزرگی در خصوص آینده این بازی شکل داد.

دیداری که با واکنش‌های زیادی طی ساعات اخیر و بعد از لغو آن همراه بوده و اکنون نیز پای مسئولان سیاسی نیز به میان آمده تا سوال در خصوص وضعیت این بازی در بین خبرنگاران سیاسی در حیاط مجلس داغ باشد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران یکی از افرادی بود که شاید صحبت‌هایش در خصوص این بازی و آینده آن با توجه به ابعاد سیاسی ماجرا می‌تواند مهم‌ترین موضوع تلقی شود. او دقایقی پیش در خصوص لغو این بازی و آینده آن گفت: اتفاقی که دوشنبه شب برای بازی دو تیم ورزشی سپاهان و الاتحاد اتفاق افتاد، در همان زمان من با وزیر خارجه سعودی در تماس بودیم. روابط ریاض و تهران در مسیر درست خودش پیش می‌رود و ورزش نباید اهرم سیاسی در طرف هیچ کدام شود.

 

وزیر امور خارجه ایران البته مدعی شد که کنفدر‌اسیون فوتبال آسیا باید با برگزاری این بازی در زمان دیگر اقدام کند: ای اف سی هم باید برمبنای فنی نظر دهند. بین ما  و سعودی این نظر هست در زمان دیگری این بازی تکرار شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۸۰۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۲     ساعت: ۱۰ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024