صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

هدف اصلی سفر‌های استانی دیدار مستقیم با مردم است

رئیس قوه قضائیه گفت: هدف اصلی و اساسی از انجام سفر‌های استانی، حضور میدانی در مراکز و مجامع و همچنین دیدار مستقیم و بلاواسطه با مردم و استماع مسائل آنهاست تا بتوانیم در حد مقدور مشکلات‌شان را مرتفع سازیم.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سخنانی در بدو ورود به فرودگاه تبریز اظهار کرد: هدف اصلی و اساسی از انجام سفر‌های استانی، حضور میدانی در مراکز و مجامع و همچنین دیدار مستقیم و بلاواسطه با مردم و استماع مسائل آنهاست تا بتوانیم در حد مقدور، مشکلات‌شان را مرتفع سازیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با تشریح برخی از برنامه‌های سفر استانی هیئت عالی قضایی به آذربایجان شرقی گفت: مسئولان عالی قضایی به‌منظور بررسی و رفع مشکلات مردم و بخش‌های قضایی، به تمامی شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی سفر خواهند کرد.

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به تبریز از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، عابدین‌خرم استاندار، خلیل‌اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.

فرزند خلبان شهید رحمانی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم استان آذربایجان شرقی، ورود رئیس قوه قضائیه و هیئت همراه را به این استان خیرمقدم گفت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۸۰۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۲     ساعت: ۱۰ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024