صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

رژیم صهیونیستی، روی همه جنایتکاران را سفید کرد

رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه گفت: حمله به بیمارستان و پاکسازی قومی، چیزی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن رد شد و هیچ منطق حقوقی و انسانی این امر را نمی‌پذیرد.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، حسن عبدلیان‌پور با حضور در برنامه سلام خبرنگار امروز، فاجعه حمله رژیم غاصب صهیونیستی را به ملت ایران تسلیت گفت و افزود: این رژیم با این کار، روی همه جنایتکاران دنیا را سفید کرد.

رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه درباره اقدامات جامعه وکلای کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: حمله به بیمارستان و پاکسازی قومی، چیزی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن رد شد. هیچ منطق حقوقی و انسانی این امر را نمی‌پذیرد و ما همه باید نسبت به این فاجعه عکس العمل نشان دهیم.

وی افزود: مرکز وکلا از روز قدس دو سال پیش، درگاهی ایجاد کرده است که همه مردم بتوانند با مراجعه به این درگاه، مطالبه گری کنند تا در محاکم بین المللی و مجامع داخلی اقامه دعوی کنیم.

عبدلیان‌پور گفت: رایزنی‌های خوبی از زمان برگزاری کنفرانس بین المللی تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره) با وکلا و حقوقدانان سایر کشور‌ها علی الخصوص کشور‌های اسلامی انجام دادیم و این موضع گیری‌ها منجر به ادامه این حرکت‌های مثبت از جمله در قضیه هتک حرمت قرآن در سوئد شد.

رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه با اشاره به لزوم ورود نخبگان جامعه حقوقی و افراد تاثیرگذار در افکار عمومی در اینگونه موارد، ادامه داد: بسیار تاسف برانگیز است که آمریکا بیشترین استفاده از حق وتو را در شورای امنیت سازمان ملل به نفع رژیم کودک‌کش صهیونیستی انجام داده است.

وی در پایان گفت: احکام داخلی کشور‌ها ممکن است در محاکم بین المللی کاربردی نداشته باشد، اما هر چه تعداد صدور اینگونه احکام در ایران و کشور‌های اسلامی بیشتر باشد، افکار عمومی آزادی خواهان جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان، زودتر متوجه این فجایع خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۱۷۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۶     ساعت: ۱۶ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024