صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

وزیر کشور:تروریست‌ها بدانند، تقاص سختی پس خواهندداد

وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای جنایت تروریستی مقر انتظامی راسک ، در جمع مردم شهید پرور سیستان وبلوچستان گفت: تروریست‌های کوردل بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد.

به  گزارش جهانی پرس ازصدا و سیما وزیر کشور با بیان اینکه تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهد داشت گفت: تروریست‌ها خواستند با اختلاف انداختن بین شیعه و سنی جامعه را به آشوب بکشند، اما جوانان ما با ایثار دوشادوش هم پای امنیت کشور ایستادند، تروریست‌های کوردل بدانند که تقاص سختی پس خواهند داد.
 احمد وحیدی بیان کرد: سبز پوشان و مدافعان امنیت ما با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل تروریست‌های کوردل و قسم خورده ملت ایران ایستادند و از کیان وطن دفاع کردند. دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد.
وزیر کشور افزود: شعیه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولادین رخنه کنند.
وحیدی تصریح کرد: تروریست‌ها بدانند که آزموده را آزمودن خطاست؛ فراجا شهدای زیادی را در راه ایران اسلامی تقدیم کرده و برای دفاع از ایران همچنان شهید تقدیم خواهد کرد.

 
بنابراعلام معاونت اجتماعی نیروی انتظامی : پیکر ۱۱ شهید حمله ناجوانمردانه تروریست‌های جیش‌الظلم در شهرستان راسک بعد از تشییع در زاهدان، به زیارت امام رضا (ع) برده می‌شود.
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۶۱۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۵     ساعت: ۱۱ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024