صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
بازتاب خبر ترور سردار رضی موسوی؛

ترور سردار رضی نشانه ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی است

ناصر کنعانی اقدام تروریستی رژیم متجاوز صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی از مستشاران ایرانی مبارزه با تروریسم، در منطقه مسکونی زینبیه دمشق را به شدت محکوم کرد.

به گزارش­ جهانی پرس از سخنگوی وزارت امور خارجه ایران جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار رضی را اقدامی متجاوزانه و تروریستی دانست و افزود: این اقدام رذیلانه و ناجوانمردانه، نشانه آشکار دیگری از ذات و ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی است.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام تروریستی رژیم متجاوز صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی از مستشاران ایرانی مبارزه با تروریسم، در منطقه مسکونی زینبیه دمشق را به شدت محکوم کرد.

کنعانی افزود: رژیم صهیونیستی در طول حیات منحوس خود، با نقض مکرر و مداوم مقررات و هنجار‌های بین‌المللی، مرتکب انواع جنایات شده و امروز نیز اقدام تروریستی بزدلانه و تجاوزکارانه‌ای را مرتکب شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه شهادت این سردار پرافتخار را به ملت بزرگ ایران، سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده محترم آن شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران حقوق خود را برای اتخاذ تدابیر لازم و پاسخ به این اقدام در زمان و مکان مناسب محفوظ می‌داند.

 

 

پیام وزیر خارجه درباره شهادت سردار رضی موسوی 

ترور سردار رضی نشانه ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی است

 

جنبش جهاد اسلامی اقدام دشمن صهیونیستی در ترور شهید رضی موسوی را محکوم کرد
جنبش جهاد اسلامی در فلسطین عملیات ترور بزدلانه شهید سید رضی موسوی یکی از شاخص ترین فرماندهان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
پایگاه اینترنتی شبکه العالم نوشت جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: این فرمانده شهید نقشی اساسی و محور در حمایت از نیروهای مقاومت در منطقه و پشتیبانی از ملت فلسطین، مقاومت و آرمان آن داشت و ما او را به عنوان دوستی وفادار و مخلص در برابر فلسطین و قدس می شناختیم.
این بیانیه افزود: این عملیات ترور تاکیدی دوباره بر خطر این رژیم جنایتکار برای کل منطقه است و این که رژیم صهیونیستی با خون و گسترش قتل و جنایت ارتزاق می کند.
جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد جنایتکاری های رژیم صهیونیستی و بازیچه قرار دادن امنیت منطقه چیزی جز شکست به دست نیروهای مقاومت برای آن به ارمغان نخواهد آورد و ما به برادران خود در جمهوری اسلامی ایران اعم از ملت و رهبری، و نیز خانواده فرمانده شهید سید رضی موسوی و یاران ودوستداران او تسلیت می گوییم و از خداوند تعالی می خواهیم او را در رحمت واسعه خود جای دهد.

 

ترور سردار موسوی به تشدید حملات علیه رژیم صهیونیستی منجر می شود
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جبهه خلق برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه ای جنایت رژیم صهیونیستی را به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: ترور سردار سید رضی موسوی به تشدید حملات علیه رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد. این جنایت رژیم صهیونیستی که با هماهنگی و مشارکت آمریکا و غرب انجام شد، تلاش رژیم صهیونیستی برای فرار به جلو است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین تأکید کرد: ترور یا هدف قرار دادن هر یک از فرماندهان مقاومت تنها بر شدت عزم و اراده مقاومت برای رسیدن به هدف اصلی خود که ریشه کن کردن رژیم اشغالگر از فلسطین و منطقه است، می‌افزاید.

شهادت این فرمانده بزرگ را که نقش مهمی در حمایت از مقاومت و توسعه توانمندی های آن در عرصه های مختلف ایفا کرد، به رهبری معظم و مردم ایران صمیمانه تسلیت می گوییم.

 

بیانیه گردان‌های حزب الله عراق در واکنش به شهادت سردار موسوی
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های حزب الله عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به شهادت رسیدن فرمانده "سید رضی موسوی" در سوریه اقدامی مجرمانه از جانب رژیم صهیونیستی است. فرمانده شهید سید رضی موسوی در مقابله با گروه‌های تاریک اندیش تکفیری مانند القاعده و داعش که عراق و ملت آن را هدف قرار دادند، نقشی اساسی ایفا کرد.

 

بیانیه جنبش النجباء عراق در واکنش به ترور شهید موسوی: انتقام، حتمی است
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء عراق در واکنش به ترور شهید سید رضی موسوی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: همزمان با اوج ضعف دشمن صهیونیستی و در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، سید رضی موسوی از فرماندهان سپاه پاسداران در حمله هوایی وحشیانه صهیونیست‌ها به منطقه سیده زینب دمشق، به شهادت رسید.

فقدان ستاره‌ای از ستارگان که همیشه از حقیقت دفاع کرد و تروریسم ناپاک و منحوس را از حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علی‌ها پاک کرد، به همه برادران مقاومت تسلیت می‌گوییم و تأکید می‌کنیم که این خون‌های پاک، راه ما به سوی آزادی و رستگاری نهایی از اشغالگری سرکش است و هرگز هدر نخواهد رفت. دشمنان دین و بشریت بدانند که هر چقدر برای بقا تلاش کنند و بجنگند، در نهایت نابود خواهند شد. ما مقاومت اسلامی، انتقامی داریم که باید حتما گرفته شود و همیشه رقیب و دشمن شر باقی خواهیم ماند.

 

حزب الله لبنان شهادت سردار سید رضی موسوی را تسلیت گفت
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، در بیانیه حزب الله آمده است: ما این ترور را تجاوزی آشکار و بی شرمانه و عبور از خط قرمز‌ها می‌دانیم. دشمن صهیونیستی با ترور برادر عزیز سردار سرتیپ سید رضی موسوی در سوریه، جنایت جدیدی را مرتکب شد تا به سایر جنایات و تجاوزات آن اضافه شود.

حزب الله در ادامه بیانیه اش افزود: این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، خانواده محترم شهید و همه مردم فداکار و شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم. شهید سید رضی موسوی یکی از بهترین برادرانی بود که دهه‌ها برای حمایت از مقاومت اسلامی لبنان تلاش کرد و همراه و هم‌رزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

 
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۹۲۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۵     ساعت: ۱۰ : ۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024