صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

سامانه ۱۱۷ دریافت کننده گزارشات نظارت مردمی بر انتخابات

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: سامانه نظارت مردمی بر فعالیت‌های انتخاباتی با شماره ۱۱۷ طی روز‌های آینده راه اندازی می‌شود.

به گزارش جهانی پرس  از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید محمد تقی شاهچراغی با تاکید بر اینکه باید با تمام توان بدنبال اجرای صحیح انتخابات بر اساس منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و ایجاد بستر‌های لازم برای حضور و مشارکت مردم باشیم، گفت: سامانه ۱۱۷ برای نظارت مردمی بر فعالیت‌های انتخاباتی پیش بینی شده.
 
وی ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س)، افزود: در دولت سیزدهم روند خدمت رسانی به مردم رشد قابل توجهی داشته است و حضور میدانی مسئولین برای حل مشکلات مردم نقش بسزایی در حل مسائل کشور دارد.
 
شاهچراغی گفت: اگر نتیجه اقدامات و پیگیری‌های مدیران برای مردم ملموس و عینی شود در ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم و تقویت سرمایه اجتماعی کشور بسیار موثر است.
وی ادامه داد: برگزار کننده اصلی انتخابات مردم هستند و ستاد انتخابات کشور نقش مکمل و هماهنگ کننده در اجرای انتخابات برای ایجاد بستر‌های تحقق راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت دارد.
 
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: گروه‌های مرجع اجتماعی و دارای مخاطب در دعوت مردم به شرکت در انتخابات و تبیین نقش اصلی مردم در تعیین سرنوشت کشور و همچنین بیان آثار مشارکت حداکثری در تضمین امنیت و تقویت پیشرفت کشور حضور فعالانه‌ای داشته باشند.
 
شاهچراغی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای خوب انتخابات، افزود: تصمیمات و تدابیر لازم براساس دستورالعمل‌ها و قوانین انتخابات اندیشیده شده و اجرای درست و دقیق قوانین در حوزه‌های انتخابیه، مورد تاکید است. 
 
وی گفت: رسانه‌های معاند با تمام توان بدنبال ایجاد اختلال در روند برگزاری انتخابات و کاهش مشارکت مردم هستند، ولی مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با اشراف بر اهداف دشمنان، بدنبال مقابله با این هجمه از طریق اجرای خوب انتخابات و مشارکت حداکثری هستند.
 
شاهچراغی با تاکید بر تلاش ستاد انتخابات استان‌ها در تحقق عدالت انتخاباتی، افزود: یکی از نکات قابل توجه افزایش ثبت نام تعداد داوطلبین و ثبت نام بالای نسل جوان برای داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی است که این امر نشان از پویایی سیاسی و اراده جوانان برای نقش آفرینی در مدیریت کشور دارد.
 
معاون سیاسی وزارت کشور در پایان گفت: ستاد انتخابات کشور به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و تقویت نظارت‌های مردمی در انتخابات پیش رو سامانه‌ی تلفنی با شماره ۱۱۷ را پیش بینی نموده است که در حال آماده سازی است و در روز‌های آتی آغاز به کار خواهد نمود.
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۰۰۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۶     ساعت: ۱۲ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024