صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پیگیری صدور حکم تخلف گرانفروشی خودرو

گران فروشی دو سال پیش یک شرکت خودروساز، همچنان در انتظار صدور حکم نهایی سازمان تعزیرات حکومتی است که براساس وعده این سازمان باید دو ماه پیش حکم تجدید نظر صادر می‌شد.

 
به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما در  سال ۱۴۰۱ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان این پرونده را به تعزیرات ارسال کرده بود
 
محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما می‌گوید: تخلفی که سازمان حمایت از این شرکت خودرویی به ما اعلام کرده مبنی بر رعایت نکردن ضوابط قیمت گذاری منتهی به گران فروشی است که میزان گرانفروشی این خودروساز حدود ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است. 
 
براساس این گزارش؛ در نهایت تعزیرات ۱۵ برابر مبلغ تخلف، جریمه صادر می‌کند.
 
غلامرضا صالحی رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات سازمان تعزیرات گفت: نزدیک به ۱۴ هزار میلیارد تومان شرکت متخلف محکوم شد. 
 
حسین فرهیدزاده رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، ۳۱ اردیبهشت ماه در گفتگو با خبر رسانه ملی می‌گوید: در پایان سال گذشته این گروه خودروساز درخواست تجدید نظر می‌کند و مستنداتی را به شعبه ارئه کرد که در حال بررسی هستیم. 
 
براساس این گزارش؛ رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی تیرماه امسال گفته بود روز‌های آینده پرونده تعیین تکلیف می‌شود. 
 
به گفته آقای صالحی بعد از اینکه در شعبه تجدید نظر رای به قطعیت برسد اجرا می‌شود، اما وقتی خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صداوسیما در تاریخ ۲۷ شهریور ماه به صورت تلفنی پیگیر این پرونده از آقای صالحی شد، وی گفت: من اطلاعاتی ندارم و باید آقای سرخوش پاسخ بدهد که اکنون در مشهد حضور دارد. 
 
براساس این گزارش؛ این پرونده ۱۴ هزار میلیارد تومانی همچنان باز است. 
 
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۴۷۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۹     ساعت: ۱۰ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024