صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بررسی امنیت غذایی و تولید آبزیان

دبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی کشاورزی ایران در گفتگوی خود با رادیو اقتصاد به موضوع زیستگاه مصنوعی در کیش اشاره نموده و در این رابطه اظهار خوشحالی کردند.

به گزارش جهانی پرس، مهندس محسن نقاشی گفت: امید داریم آقای نیکبخت وزیر محترم کشاورزی با توجه به سابقه ای که در بحث کشاورزی دارند به تشکل ها ...
 مهندس محسن نقاشی دبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی کشاورزی ایران در گفتگوی خود با رادیو اقتصاد به موضوع زیستگاه مصنوعی در کیش اشاره نموده و در این رابطه اظهار خوشحالی کردند. وی گفت امید داریم آقای نیکبخت وزیر محترم کشاورزی با توجه به سابقه ای که در بحث کشاورزی دارند به تشکل ها کمک کنند تا اقدامات موثری در بحث آبزیان صورت گیرد زیرا در رابطه با تولید آبزیان عملکرد بسیار ضعیفی داشته ایم.
در ادامه ، دبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی کشاورزی افزودند : آبزیان با وجود  قیمت بالا ، پروتئین بالایی دارند . ایران در سال 88 تا 92 بالاترین رقم تولید ماهی های سردابی را داشته است که متاسفانه سیر نزولی را طی کرده است و قیمت ماهی های سردابی که مناسب بازار ایران هست ، متاسفانه یک سری از ارقام نولید در بعضی جهات مانند تخم ماهی قزل آلا وارداتی هستند و این با نفع تولید ملی تداخل دارد .
محسن نقاشی طی صحبت های خود عنوان کرد که دولت باید با بخش خصوصی و تولید ، پیرو قانون محیط کسب و کار ، به صورت اجرایی عملیاتی بیشتر تفاهم کند که تشکل ها راهنمایی های کارساز خود را به دولت ابلاغ کنند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۵۰۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۹     ساعت: ۲۱ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024