صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ساخت بیش از ۱۶۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : بنیاد مسکن تاکنون ۱۶۷ هزار و ۳۳۶ واحد روستایی و ۱۰ هزار و ۲۱ واحد شهری را به متقاضیان تحویل داده است.

به گزارش جهانی پرس ازصدا و سیما، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد در حال ساخت ۵۳۱ هزار و ۳۸۱ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن است.
آقای صالحی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون ۱۶۷ هزار و ۳۳۶ واحد روستایی و ۱۰ هزار و ۲۱ واحد شهری را به متقاضیان تحویل داده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص تامین اراضی برای ساخت واحد‌های مسکونی روستایی توضیح داد: تا پایان ۱۴۰۲ به میزان ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد.
وی افزود: تا امروز ۲۳۰ هزار قطعه زمین، تملک و عملیات اجرایی آن در استان‌های مختلف آغاز شده است.
رئیس بنیاد مسکن همچنین اعلام کرد: در سال ۱۴۰۳ هم ۵۰۰ هزار قطعه زمین دیگر برای ساخت خانه‌های تک طبقه تحویل متقاضیان خواهد شد.
صالحی در خصوص عمران روستایی اظهار کرد: تا امروز بازنگری طرح هادی ۲۰ هزار و ۵۸ واحد روستایی که معادل ۵۲ درصد واحد‌های روستایی است، به اتمام رسیده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری بانک‌ها در خصوص ارائه تسهیلات روستایی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: از ۲۰۰ هزار واحدی که به بانک‌ها معرفی شده، ۱۷۰ هزار مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۹۲۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۷     ساعت: ۹ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024