صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

کسب رتبه نخست وزارت نفت در حمایت از دانش بنیان ها

سخنگوی دولت گفت: وزارت نفت موفق به کسب رتبه نخست در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و به ویژه حوزه تولید بار اول شده است.

به گزارش جهانی پرس از صداوسیما؛ «علی بهادری جهرمی» در جلسه امروز (چهارشنبه، ۲۴ آبان) هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور گفت:  در جلسه امروز هیئت دولت، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور گزارشی درباره میزان حمایت دستگاه‌های مختلف از نخبگان و به ویژه شرکت‌های دانش بنیان ارائه کردند که وزارت نفت موفق به کسب رتبه نخست در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و به ویژه حوزه تولید بار اول شده است.

وی افزود: براساس گزارش معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور از موضوعات فناوری‌های نوینی که با همت و مشارکت جوانان نخبه ایرانی در حال رقم خوردن و بومی سازی شدن است، برخی از دستاوردها محقق شده و یا در حال انجام تحقیقات علمی و دستیابی به این فناوری و نوآوری‌هاست.

سخنگوی دولت بیان کرد: وزارت نیرو با ۶ برابر شدن تعداد شرکت‌های دانش بنیان طرف قرارداد، به عنوان دومین وزارتخانه در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور معرفی شده است. 

بهادری جهرمی گفت: هم‌اکنون تعداد شرکت‌های دانش بنیان طرف قرارداد این وزارتخانه به یک‌هزار و ۵۰ شرکت رسیده و نوآوری‌های متعددی در حال انجام است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۷۶۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۴     ساعت: ۱۵ : ۵۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024