صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

حمایت همراه اول از طرح‌های فناورانه در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات

فراخوان حمایت از طرح‌های فناورانه در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات با همراهی مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول اعلام شد.

به گزارش جهانی پرس از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فراخوان حمایت از طرح های فناورانه در حوزه اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اعلام شد.

 

مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات و با همراهی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در دی ماه 1402 اقدام به جذب و حمایت از طرح های فناورانه در حوزه اتصال پذیری و ارتباطات کرده است.

 

این فراخوان با رویکرد حمایت از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فناوران فعال در حوزه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات و با سرفصل یکی از کلیدی ترین و آینده سازترین فناوری های قرن حاضر برگزار شده است.

 

محورهای اصلی این فراخوان شامل فناوری های نوظهور در ارتباطات نسل ۵ و ۶ (لایه های هسته، انتقال و دسترسی)، اینترنت اشیا، اتصال پذیری و هوشمندسازی، ارتباطات، توسعه راهکارهای هوشمند در تلکام، فناوری های ماهواره ای، امنیت سایبری و مخابرات نوری و کوآنتومی می شود.

 

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا 2 بهمن ماه 1402 به نشانی https://noafarintech.ir/ مراجعه کنند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۲۳۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۶     ساعت: ۱۹ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024