صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پنج ابزار هوش مصنوعی Galaxy S۲۴ سامسونگ که بهره‌وری‌تان را به حداکثر می‌رساند

تجربه یک روز کاری بی‌نقص با هوش مصنوعی گلکسی

حجم کاری بالا، تسک‌های انجام نشده از هفته پیش و جلسات بی‌پایان، چالش‌هایی آشنا برای همه کارمندان و صاحبان کسب‌وکارها به شمار می‌رود که هر کدام به نوبه خود می‌تواند خلاقیت و کارآیی هر فردی را مختل یا محدود کند.

به گزارش جهانی پرس، اما، خبر خوب این است که امروزه هوش مصنوعی می‌تواند برای افزایش بهره‌وری و رهایی از استرس در محیط کاری، ساعت‌ها کار بی‌وقفه و خسته‌کننده را فقط در چند دقیقه انجام دهد. اکنون آینده هوشمندی که مدت‌ها در انتظارش بودیم، در دستان ما قرار دارد.
شرکت سامسونگ با معرفی اولین پرچمداران مجهز به هوش مصنوعی خود، عصر جدیدی را در بهره‌وری کاری و ارتباطات جهانی آغاز کرده است. سری Galaxy S24، مجهز به ابزارهای هوشمندی هستند که ما را از انبوه فعالیت‌های اضافی نجات می‌دهند. از طریق این گوشی‌ها، می‌توان وظایف مهم کاری مانند ارسال ایمیل، مکالمه با شرکای تجاری خارجی و خلاصه‌نویسی اسناد و مدارک مهم را به آسانی و بدون نگرانی انجام داد. در انتهای روز نیز، می‌توان به کمک آنها، تمامی منابع و مطالب پراکنده‌ای را که باعث سردرگمی می‌شوند، سازماندهی و بایگانی کرد.
 
دنیای بدون مرز هوش مصنوعی گلکسی
در حالی که کسب‌وکارها در مسیر دستیابی به فرصت‌های جدید، فراتر از مرزها با یکدیگر همکاری می‌کنند، اما محدودیت‌ها و پیچیدگی‌های مربوط به هر زبانی در دنیای بین‌الملل می‌تواند موجب بروز سوءتفاهم و سردرگمی در ارتباط بین شرکت‌ها و افراد شود. برای حل این مشکل، Galaxy S24 سامسونگ به کمک متخصصان آمده تا همکاری موثرتری را چه در دفتر کار، چه در خانه یا هر مکان دیگری رقم بزند. قابلیت‌های هوش مصنوعی این گوشی‌ها در زمینه ترجمه انواع متن و مکالمه شامل موارد زیر است:
• ترجمه همزمان و دوطرفه تماس‌ها
ترجمه زنده (Live Translate) Galaxy S24 سامسونگ، امکانی است که برقراری تماس با شرکای تجاری بالقوه در شرکت‌های خارجی را آسان می‎کند. این قابلیت، مکالمات تلفنی را در لحظه ترجمه می‌کند تا با برداشتن موانع زبانی، بتوان به تعاملات بین‌المللی واضح، خلاقانه و حرفه‌ای دست پیدا کرد. ترجمه زنده سامسونگ که در زمان عرضه از 13 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند، می‌تواند برای هر دو دستگاه ترجمه دوطرفه ارائه دهد، حتی اگر طرف مقابل از گلکسی یا هر گوشی هوشمند دیگری استفاده نکند.
 
•  بازنویسی پیام‌ها متناسب با اهداف و نوع متن
قابلیت دستیار چت (Chat Assist) در Galaxy S24، ابزاری نوین برای ارتقای مهارت‌های نگارشی و اثرگذاری در مکاتبات حرفه‌ای است. این دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی، هنگام نوشتن انواع متن، پیشنهادات متعددی ارائه می‌دهد تا کاربران با بازنویسی ساختار پیام و سبک نوشتار، به لحن مناسب خود برسند. فرقی ندارد که نتیجه، یک پست جذاب برای رسانه‌های اجتماعی باشد یا یک ایمیل رسمی برای کارفرما، این ویژگی به طور مستقیم از طریق صفحه ‌کلید سامسونگ و در هر برنامه‌ای قابل دسترسی است. همچنین با پشتیبانی Chat Assist از 13 زبان مختلف، می‌توان تمامی این فرآیندها را به زبان‌های موردنظر انجام داد.
 
• صحبت حضوری بدون محدودیت زبانی
همیشه حضور در نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین‌المللی، فرصتی عالی برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک فراهم می‌کند تا با متخصصان برجسته جهانی تبادل دانش و تجربه داشته باشند. اما، چالش زبان همواره می‌تواند مانعی در مسیر شکل‌گیری تعاملات موثر باشد. قابلیت ترجمه زنده می‌تواند خارج از اپلیکیشن تماس‌ هم به کمک شما بیاید و به مترجم مکالمات رو در رو و چهره به چهره شما تبدیل شود. این ابزار هوشمند، با تقسیم افقی صفحه گوشی به دو بخش مجزا، صحبت‌ها را ترجمه و در قالب متن برای افراد نمایش می‌دهد. به کمک این قابلیت افراد می‌توانند با انتخاب زبان مورد نظر، به راحتی با اطرافیان خود ارتباط حرفه‌ای برقرار کنند.
 
ابزاری برای سازماندهی افکار و ایده‌ها
گوشی‌های هوشمند ابزار فوق‌العاده‌ای برای ثبت ایده‌ها، تحقیقات و سازماندهی جلسات هستند؛ اما، مدیریت تمامی این اطلاعات روی یک صفحه‌نمایش کوچک گاهی چالش‌برانگیز می‌شود. اینجاست که هوش مصنوعی پیشرفته سری Galaxy S24 سامسونگ وارد عمل می‌شود تا با سازماندهی هوشمندانه گوشی‌ها، به تمرکز بیشتر روی اهداف بزرگ‌تر کمک کند.  
• نظم دادن به اسناد و برنامه‌‎ها
روند رایجی که تقریبا همه افراد در طی پروژه‌های کاری خود با آن روبرو می‌شوند، پراکنده بودن اسناد و منابع مربوطه از قبیل: ایمیل‌ها، مقالات، فایل‌های PDF و مواردی از این دست است. دستیار یادداشت یا Note Assist قابلیتی است که با جمع کردن تمامی مدارک و برنامه‌های مهم در یک قالب منسجم، ساعت‌ها در وقت و انرژی کاربران صرفه‌جویی می‌کند. این قابلیت، به کاربران اجازه استخراج مطالب از کتاب‌ها و مقالات فیزیکی، خلاصه‌نویسی و ترجمه آن‌ها و همچنین آرشیو در فضایی مخصوص را می‌دهد. در صورت نوشتن و ایجاد یک سند (document) جدید، Note Assist محتوای آن را مستقیما در اپلیکیشن Samsung Notes ذخیره می‌کند. به کمک هوش مصنوعی، ضمن تصحیح اشتباهات املایی و تایپی احتمالی، متن در یک ساختار و قالب منظم قرار می‌گیرد و خلاصه‌ای دقیق از کل متن به نمایش در می‌آید تا هر زمان که نیاز داشتید با یک نگاه متوجه نکات کلیدی آن شوید.
از این قابلیت برای خلاصه کردن و ترجمه متن‌های کتاب و مقالات طولانی هم می‌توان استفاده کرد. به کمک ویژگی Browsing Assist هر مقاله‌ طولانی و بلندی به یک متن خلاصه‌شده تبدیل می‌شود.
 
• مستندسازی کامل و دقیق اطلاعات
یادداشت‌بردای در جلسات مهم کاری و همزمان تمرکز و مشارکت در بحث، یک معضل همیشگی و قدیمی است که هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ آن را حل کرده است. فناوری دستیار رونوشت یا Transcript Assist با استفاده از برنامه ضبط صدای سامسونگ، صحبت‌های جلسه را به متن تبدیل کرده و جملات را بر اساس صحبت‌های هر فرد جدا می‌کند. پس از دریافت رونوشت، می‌توان آن را همانطور که هست به اشتراک گذاشت، یا با ارسال به اپلیکیشن Samsung Notes و استفاده از قابلیت Note Assist، یک خلاصه خودکار به آن اضافه کرد. Transcript Assist همچنین می‌تواند فایل‌های صوتی که از قبل و بدون استفاده از این فناوری ضبط‌ کرده‌اید را با کمک Text to Audio به متن تبدیل کند.
 
در نهایت می‌توان گفت که وقتی نوبت به کار کردن می‌رسد، عملکرد هوش مصنوعی صرفا به انجام خودکار کارهای خسته‌کننده محدود نمی‌شود. گوشی‌های Galaxy S24 سامسونگ، با همراهی و دسترسی همیشگی خود به ابزارهای هوشمند، قادرند نحوه کار، تفکر و خلق آثار را به طرز چشمگیری بهبود ببخشد. این امکانات شگفت‌انگیز، کمک می‌کنند تا همیشه و در همه جا، خلاق بمانیم و بهره‌وری عالی داشته باشیم.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۵۳۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶     ساعت: ۲۰ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024