صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

افتتاح ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر پردیس

با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی و استاندار تهران ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شد.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مردمی شهر پردیس صبح امروز با حضور مهراد بذرپاش وزیر راه‌وشهرسازی، استاندار تهران، فرماندار و شهردار پردیس و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مهرداد بذرپاش در این مراسم گفت: در شش ماه اول سال ۱۴۰۲ شاهد رشد مثبت ۳/۸ درصد در بخش مسکن بودیم.

مسکن‌ مهر پردیس نیازمند تامین زیرساخت‌ها است

علیرضا فخاری، استاندار تهران هم در این مراسم گفت: ملت عزیز توفیق حضور و مشارکت اثرگذار در آزمون سیاسی اسفندماه را داشتند که اثرات مادی و معنوی آن در سطوح مختلف آشکار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های همه جانبه افرادی که برای نهضت بزرگ مسکن فعالیت می‌کنند، با بیان اینکه مسکن به عنوان یکی از نیازمندی‌های مهم برای همه جوامع مطرح است، خاطرنشان کرد: اهمیت این موضوع را برای جوانانی که در انتظار آینده‌ای روشن هستند باید دو چندان بدانیم. 

فخاری با اشاره به اینکه اراده‌ مسئولان برای تکمیل نهضت بزرگ مسکن، ستودنی است، تصریح کرد: باید برای تأمین زیرساخت‌ها در حوزه مسکن مهر پردیس تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد چرا که در این حوزه نیازهای زیرساختی بیشتری احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه پردیس بالای ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در خود جای داده و باید دارای یک افق جمعیتی روشن باشد، تاکید کرد: ضروری است که برای زیرساخت‌ها و سرانه‌های این شهرستان برنامه‌‍ریزی‌های صحیح صورت بگیرد‌.‌

استاندار تهران با اشاره به تعهداتی که دولت در خصوص پیش پرداخت‌های مردم بر عهده گرفته است، گفت: تامین هزینه‌هایی که به دلیل افزایش قیمت‌ها بالا رفته بسیار کار سختی است و این امر یک کار جهادی را می‌طلبد.

فخاری وزیر راه و شهرسازی را از پیش قراولان حوزه مسکن و رفع دغدغه‌های مردم در این زمینه دانست و بیان کرد: ایشان با نیت و اراده خالصی که دارند با کمک‌های همه جانبه به پیمانکاران و مشاوران، کار را به انجام خواهند رساند و با یاری خدا مسکن مردم، تامین و تحویل خواهد شد و در این زمینه امیدوار هستیم با این همت بتوانیم در پایان سال ۱۴۰۳ مسکن مهر پردیس را به اتمام برسانیم.

گفتنی است از مجموع ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر پردیس ۷۴۱ واحد در فاز ۵، ۳۳۰ واحد در فاز ۹ جدید، ۳۱۸ واحد در فاز ۹ قدیم، ۲۰۱۲ واحد در فاز ۸، ۱۷۷۰ واحد در فاز ۱۱ قرار دارد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۳۳۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴     ساعت: ۱۳ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024