صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی کمک های حامیان به ایتام و فرزندان محسنین تهرانی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از افزایش کمک های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد دهرویه با بیان اینکه هم اکنون 25  هزار و 345 یتیم و فرزند محسنین از خدمات طرح اکرام ایتام و محسنین با همکاری حامیان بهره مند می شوند، گفت: حامیان در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر 88 میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده اند.

وی افزود: این میزان کمک حامیان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

دهرویه به تعداد حامیان جذب شده در بهار سال 1402 اشاره و اظهار کرد: در این مدت زمان 16 هزار و 645 نفر به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوسته اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: استقبال مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در این مدت زمان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 180 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با ثبت نام این تعداد حامی، در حال حاضر  تعداد حامیان عضو طرح اکام ایتام و محسنین به 98 هزار و 969 نفر رسیده است.

وی یادآور شد: نیکوکاران عزیز می توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 30007639  آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

دهرویه تصریح کرد:  شماره‌گیری شماره ثابت 7355-021 و همچنین  سایت  ekram.emdad.ir  از دیگر روش های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۵۶۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۴     ساعت: ۸ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024