صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به مناسبت روز تامین اجتماعی عنوان شد؛

پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۷۱ هزار زن سرپرست خانوار

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، از پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۷۱ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین خدرویسی با اعلام این خبر افزود: برخورداری از بیمه تامین اجتماعی یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های تحت حمایت است که موجب بهره‌مندی از مزایای بازنشستگی برای مددجویان می‌شود.

وی افزود: بهره‌مندی از بیمه تامین اجتماعی موجب خروج پایدار مددجویان از چرخه حمایت کمیته امداد خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۷۱ هزار نفر زن سرپرست خانوار تحت حمایت، خاطرنشان کرد: ۲۷ هزار نفر از این افراد از طریق سهمیه جدید، جذب شده‌اند.

خدرویسی تاکید کرد: همچنین در حال حاضر برای بیش از ۵۶ هزار نفر از مددجویان، پرداخت حق بیمه صندوق روستائیان و عشایر در حال انجام است.

‏وی از بازنشسته شدن هفت هزار نفر از مددجویان از طریق بیمه تامین اجتماعی و خروج پایدار از چرخه حمایت کمیته امداد خبر داد و اظهار کرد: برخورداری از حقوق ماهیانه، از مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی برای مددجویان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تصریح کرد: تعداد ۱۴۰۰ نفر از مددجویان مشمول بیمه صندوق روستائیان و عشایر نیز به بازنشستگی رسیده‌ و از حقوق ماهیانه بهره‌مند شده‌اند.
 

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۶۳۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۵     ساعت: ۱۴ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024