صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اعلام روش های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام و احسان حسینی

روش های مشارکت مردم و نیکوکاران در طرح اطعام و احسان حسینی اعلام شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با اعلام روش های مشارکت مردم در طرح اطعام و احسان حسینی اظهار کرد: این پویش در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق و کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین (ع) از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی افزود:  درایام ماه  های محرم و صفر امسال همانند سنوات گذشته آشپزخانه‌های طرح اطعام حسینی در ایام عزاداری امام حسین(ع) اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع در میان خانواده‌های نیازمند می‌کنند.

دهرویه ادامه داد: همچنین در طرح احسان حسینی، کمک‌های مردمی در قالب  اقلام خوراکی و بسته‌های غذایی در اختیار خانواده‌های محروم قرار می‌گیرد.

دهرویه با اشاره به روش‌های مشارکت در این طرح ،گفت: خیّران و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #1* 021*8877* و همچنین شماره گیری تلفن گویای 7355-021 و درج عدد 14  یا شماره کارت 6037997900002008  به دست نیازمندان برساندد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: جذب حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از دیگر طرح هایی است که در ایام ماه های محرم و صفر به طور ویژه دنبال می شود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۷۲۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۸     ساعت: ۱۲ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024