صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

سفر ۲۵۰۰ کیلومتری سفیران ایمنی جاده ها در شمال شرق ایران

موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با عنوان سفیران ایمنی جاده ها با هدف ترویج فرهنگ موتورسواری ایمن، مسیر ۲۵۰۰ کیلومتری تهران - مشهد - تهران را پیمودند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این گروه 50 نفره با حدود 40 دستگاه موتور سیکلت بالای هزار سی سی و با هدف ترویج فرهنگی رانندگی ایمن با موتورسیکلت، توسعه سفرهای مسئولانه، گسترش گردشگری با وسایل نقلیه شخصی به ویژه موتورسیکلت های ایمن و توسعه فعالیت های موتورسواری در کشور، سفر خود را از تهران، آغاز کردند.


سفیران ایمنی جاده ها در این تور گردشگری – زیارتی، طی 7 روز متوالی از جاده های مختلف استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی عبور و ضمن رعایت اصول صحیح رانندگی و حفاظت و پاکداشت محیط زیست، از جاذبه های گردشگری، طبیعی، تاریخی و ... شهرهای این مسیر 2500 کیلومتری، بازدید کردند.

شرکت کنندگان در این تور پس از ورود به شهر مقدس مشهد با حضور در حرم مطهر رضوی، بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را زیارت کردند.


از آنجایی که شعار این تور "بیشتر بدانیم، ایمن برانیم، سالم بمانیم" بود، موتورسواران با لباس های مخصوص موتورسواری، کلاه ایمنی و دیگر تجهیزات ضروری به منظور فرهنگ سازی در این زمینه در تور یاد شده شرکت داشتند و گروه امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز به منظور پشتیبانی و رفع و پیشگیری از بروز مشکلات فنی، این گروه را همراهی کرد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با سابقه 90 ساله در انجام فعالیت های رانندگی و اتومبیلرانی، به موجب عضویت در نهادهای بین المللی دخیل و فعال در حوزه ایمنی راه و جاده ها از جمله فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA)، همواره با هدف نجات جان مسافران و گردشگران از حوادث و تصادفات جاده ای پیرامون موضوع فرهنگ رانندگی ایمن برنامه ریزی و تلاش می کند.


علاقه مندان به فعالیت های موتورسواری می توانند با عضویت در "کلوپ ملی گردشگری موتورسیکلت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی" از طریق تماس با شماره تلفن 66718082-021 و یا مراجعه به وب سایت www.taci.ir از برنامه ها و رویدادهای این حوزه مطلع شوند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۷۴۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۸     ساعت: ۱۸ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024