صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:

اساتید دانشگاه در محرم و صفر منطق عاشورا را زنده کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: امروز منطق ما باید این باشد که انقلاب به خطر نیافتد. انقلاب یعنی اسلام. اساتید دانشگاه در محرم و صفر منطق عاشورا را زنده کنند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عصر امروز با حضور در نشست سراسری و کارگاه‌های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید کشور با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع)، اظهار داشت: عاشورا پایان دهنده جریان سکولاریستی است. شیعه لندنی اعلام می کند که شهید مطهری عاشورا را تحریف کرد چون شیعه را به مقابله با دشمن ترغیب کرد.

وی افزود: یکی از تحلیل های غلط که باید با آن مقابله کنیم تحلیل مادی انقلاب اسلامی است. در واقعه عاشورا هم عده ای که در مقابل حضرت قرار گرفتند دین را برای دنیا می خواستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه بعد جهادی و حماسی عاشورا را باید زنده نگه داریم، افزود: عاشورا یعنی زنده باش؛ یعنی در مقابل ظلم فریاد بزن. رهبر معظم انقلاب ایمان و امید را امسال مورد توجه جدی قرار دادند اما در هفته های اخیر در دیدار با حوزویان آنها را به توجه بر ضرورت و اهمیت تبلیغ سفارش کردند.

وی ادامه داد: بسیج اولویت اولش باید جهاد تبیین باشد؛ در جهاد تبیین باید جهادی عمل کرد، نه دفاعی. امروز باید هویت فرهنگی بسیج ارتقا یابد. این وظیفه اساتید دانشگاه و حوزه است

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: بهترین معرفی نهضت امام حسین علیه السلام، خود امام حسین(ع) است. امروز منطق ما باید این باشد که انقلاب به خطر نیافتد. انقلاب یعنی اسلام. اساتید دانشگاه در محرم و صفر منطق عاشورا را زنده کنند.


 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۱۷۵۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۹     ساعت: ۱۳ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024