صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
حجت‌الاسلام رستمی در نشست سراسری بسیج اساتید:

دشمنان در اغتشاشات پیچیده ترین جنگ ترکیبی تاریخ را علیه ایران راه انداختند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تاکید کرد: طراحی های زیادی برای حوادث سال گذشته اتفاق افتاده بود و این حجم از هماهنگی بین دشمنان خارجی و داخلی بی سابقه بود، ولی آنچه را که روی آن حساب نمی کردند باطل السحر نقشه هایشان شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور در نشست سراسری و کارگاه های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید کشور،  گفت: توفیقی داریم در خدمت شما اساتید بسیجی باشیم، اگر نگاهی به فلسفه انسان مومن بکنیم خداوند انتظار و ماموریتی که برای ما تعریف کرده ماموریت واحد است.

وی افزود: همه ما بنده خداوند هستیم، فرصت هایی در خدمت ما است که مثل سایر فرصت ها محدود بوده و روزی تمام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی گفت: برای این مدت که ماموریت داریم باید برای تکلیف خود برنامه ریزی کنیم و ما نسبت به تمام تکالیف خود مسئول هستیم.

وی با اشاره به فعالیت های مثبت حزب الله در جهت اعتلای جهان اسلام، گفت: مقاومت حزب الله مبتنی بر حضور در میدان است، آن ها  رژیم صهیونیستی را اینقدر نا امید کرده اند که نتانیاهو در وعده انتخاباتی وعده می دهد اگر من بیایم اسرائیل صد سالگی را خواهد دید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این ها برنامه داشتند بعد از درگیری با سوریه و جریان مقاومت وارد ایران شوند، ولی الحمدلله در نطفه خفه شد و  تبدیل به نقطه اوج جریان مقاومت و زوال اسرائیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی با اشاره به حوادث سال گذشته، گفت: شما در جریانات سال گذشته در میدان دانشگاه بوده اید، اگر بگوییم دشمنان در سال گذشته پیچیده ترین جنگ ترکیبی تاریخ را  علیه ایران راه انداختند گزاف نگفته ایم.

وی ادامه داد: یکی از بزرگان می گفتند اگر دو سال سیستم آموزشی و تربیتی را تعطیل می کردیم به اندازه آموزش مجازی دوران کرونا ضرر نمی‌دیدیم.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی تاکید کرد: رفتار نسل جدید دانشجویان بعد از کرونا با دوران قبل از کرونا بسیار متفاوت بود.

وی تاکید کرد: طراحی‌های زیادی برای حوادث سال گذشته اتفاق افتاده بود و این حجم از هماهنگی بین دشمنان خارجی و داخلی بی سابقه بود، ولی  آنچه را که روی آن حساب نمی کردند باطل السحر نقشه هایشان شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمن منصرف نشده و پیش بینی‌ها نشان می دهد اگر نتوانند در سالگرد اغتشاشات گذشته کاری کنند به طور کامل شکست می خورند، آن ها اعلام کرده اند دانشگاه اولین جایی است که باید اغتشاشات جدید راه اندازی شود.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی تاکید کرد: حزب الله را مثال زدیم تا بدانید آن‌ها در محدودیت این همه دستاورد داشتند، الحمدلله در کشور ما و دانشگاه ها امکاناتی زیادی برای فعالیت فرهنگی و تربیتی است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: این ها را گفتیم تا بدانیم فرصت برای خدمت کردن همیشه محدود است، شما یاور دین خدا باشید نگران نتیجه هم نباشید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۷۶۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۳۱     ساعت: ۹ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024