صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه:

در گمراهی قرار دادن جامعه یکی از اهداف جنگ شناختی است

سردار خادمی با تاکید بر اینکه پایه اساسی جنگ شناختی این است که جامعه را نسبت به افتخارات گذشته خود بی اطلاع کند، اظهار داشت: در گمراهی قرار دادن جامعه یکی از اهداف جنگ شناختی است.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی سازمان بسیج اساتید، سردار مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در اختتامیه نشست سراسری و کارگاه‌های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید کشور که عصر شنبه در تهران برگزار شد، گفت: رئیس دولت موقت خدمت امام رفته بود و درخواست کرده بود آمریکا در تهران بماند.

وی افزود: امروز چالش این است که آمریکا در خلیج فارس، دریای عمان، و نقاط دیگر بماند یا برود؟ مدت‌هاست آمریکایی‌ها می‌گویند اگر خیالمان از این منطقه راحت می‌شد به سمت شرق آسیا و سریع چین می‌رفتیم.

سردار خادمی ادامه داد: روزی آمریکا فکر می‌کرد می‌تواند کشور را از پا دربیاورد. بیش از ۱۷ هزار شهید ترور داریم و این در شرایطی بود که انقلاب تازه پیروز شده بود، اما به جایی نرسید و امروز در حوزه براندازی به این نتیجه رسیده است که به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد و به دنبال یارگیری است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با تاکید بر اینکه آمریکایی ها وقتی احساس کردند در حوزه جنگ سخت نمی توانند کاری از پیش ببرند، افزود: وارد مرحله دیگری از جنگ شدیم. وارد جنگ شناختی شده ایم.

وی با تاکید بر اینکه پایه اساسی جنگ شناختی این است که جامعه را نسبت به افتخارات گذشته خود بی اطلاع کند، اظهار داشت: در گمراهی قرار دادن جامعه یکی از اهداف جنگ شناختی است.

سردار خادمی تاکید کرد: جهاد تبیین یعنی استخراج حقیقت از دل واقعیت. نفوذ یا جریانی است یا فردی. شرایطی که در کشور می خواهند ایجاد کنند همان نفوذ جریانی است. دشمن تلاش می کند با گسترش نفوذ جریانی افرادی را در کشور جذب کند. جهاد تبیین یکی از راه های مقابله با دشمن است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۷۸۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۳۱     ساعت: ۱۹ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024