صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رضوی‌کیا:

جشنواره امتداد، بستر شناسایی روابط‌عمومی‌های فعال و پویا است

رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با همراهی اساتید حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی‌ کشور، ارزیابی دقیقی از عملکرد روابط‌عمومی‌های وزارت کار در نخستین دوره جشنواره امتداد انجام می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی، «مهدی رضوی‌کیا» با اشاره به هماهنگی‌های صورت‌گرفته با دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همراهی در تعیین ترکیب داوران شاخص نخستین دوره جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ترکیب نخبگان حوزه روابط‌عمومی، ارتباطات و رسانه و جمعی از اساتید دانشگاهی کشور، داوری آثار اولین دوره جشنواره ملّی امتداد را بر عهده می‌گیرند.

وی با اشاره به اهمیت حوزه روابط‌عمومی و برنامه‌های دولت مردمی برای توسعه این عرصه در کشور افزود: نخستین دوره جشنواره ملّی امتداد با شعار «امتداد خدمت، انعکاس حقیقت» در سه بخش روابط‌عمومی تمامی دستگاه‌های تابعه، روابط‌عمومی ادارات‌کل اجرایی استانی و روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه برگزار می‌شود.

رضوی‌کیا با بیان این‌که این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی روابط‌عمومی‌های فعال، خلاق، موفق و مؤثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود، گفت: ایجاد انگیزه و بسترسازی رقابت سالم و سازنده، هم‌افزایی، هم‌اندیشی و تبادل تجارب کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی‌ها و افزایش میزان اثربخشی فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط‌عمومی‌ها و کمک به تولید، تأمین و ارائه محتوای باکیفیت نیز در قالب این جشنواره دنبال می‌شود.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در سال‌جاری برنامه‌های متنوعی برای توسعه نظام ارتباطات و روابط‌عمومی در وزارتخانه تدوین شده، که برگزاری جشنواره امتداد و ارزیابی و رتبه‌بندی روابط عمومی‌ها از مهم‌ترین آن‌هاست.

وی گفت: در قالب این جشنواره کارگاه‌های آموزشی مختلفی نیز برای توانمندسازی نیروی انسانی فعال در روابط عمومی‌ها برگزار خواهد شد.

رضوی‌کیا حرکت در مسیر تحقق فرامین مقام معظم رهبری در حوزه جنگ نرم و جهاد تبیین را از اهم راهبردهای رسانه‌ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و افزود: امیدآفرینی در حوزه اجتماعی کشور یکی از ضرورت‌هاست و در این میان روابط‌عمومی‌های وزارت کار نقش پررنگی دارند.

وی بر ضرورت حضور و مشارکت فعالانه و مسئولانه همه روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارتخانه در جشنواره تأکید کرد و گفت: در قالب رویداد امتداد، ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌ها نیز انجام می‌شود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۷۸۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۳۱     ساعت: ۲۰ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024