صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ادامه اعطای وام به سربازان ماهر/ فعلا ثبت نام جدیدی انجام نمی‌شود

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه‌ نیروهای نیروهای مسلح اعلام کرد که پرداخت وام خود اشتغالی به سربازان منقضی خدمت که در سال گذشته ثبت نام کرده بودند، همچنان ادامه دارد و تاکنون وام خود اشتغالی به بیش از ۱۳ هزار متقاضی اعطا شده است.

 

به گزارش جهانی پرس، سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح بر آخرین وضعیت پرداخت وام‌های خود اشتغالی به جوانانی که سال گذشته درخواست خود را در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت کرده بودند، گفت: باتوجه به هماهنگی های  وزارت اقتصاد دارایی و بانک مرکزی پرداخت وام به کسانی که سال گذشته ثبت نام کرده بودند تا پایان تیرماه بر اساس ضوابط تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱  ادامه یافت.

 

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه‌ نیروهای نیروهای مسلح افزود: برای سال ۱۴۰۲ در تبصره ۱۸ قانون بودجه به صورت مجدد وام برای سربازان منقضی خدمت پیش‌بینی شده و ضوابط اجرایی آن نیز از سوی دولت و قرارگاه‌ مهارت آموزی تهیه و ابلاغ شده و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

 

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۳ هزار نفر از متقاضیان تا پایان تیرماه تسهیلات خود را دریافت کردند ادامه داد: جزئیات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ سال جاری نیز به زودی اعلام می‌شود و وضعیت نزدیک به ۴۰ هزار نفر از کسانی که در سال گذشته ثبت نام کرده بودند بررسی خواهد شد.

 

کمالی با بیان اینکه افراد واجد شرایط به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند گفت: متقاضیان بعد از معرفی به بانک‌ها، می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

 

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۹۰۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۴     ساعت: ۱۰ : ۵۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024