صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

توسعه همکاری بهزیستی و هلال احمر در حوزه فعالیت های مشترک

مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت: توسعه تعامل بین بهزیستی و هلا ل احمر اهمیت بسیار زیادی برای دستیابی به اهداف مشترک دارد.

 

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی بهزیستی استان تهران،   نشستی  که با حضور، مدیر،   معاون توانبخشی، معاون پیشگیری و مسئولین بهزیستی شهرستان ری  و کارشناسان هلال احمر شهرستان،   مسئولین و مدد کاران مراکز دولتی و مثبت زندگی با هدف تقویت همکاری و تعامل بیشتر بهزیستی و هلال احمر در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

 

 مدیر بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه بهزیستی و هلال احمر در بسیاری از حوزه‌ها فعالیت‌های مشترک دارند گفت: این موضوع بهترین فرصت برای خدمات بیشتر، بهتر و با کیفیت تر به مددجویان است و ما از این فرصت باید به بهترین شکل ممکن در راستای کمک به جامعه هدف استفاده کنیم.

 

خادم ادامه داد: گستره کمک‌های خیرخواهانه هلال احمر این فرصت را ایجاد می‌کند که بتوانیم در بسیاری از حوزه‌های مختلف همکاری و تعامل مناسبی با هلال احمر داشته، و از ظرفیت های هر دو نهاد در راستای ارائه خدمت مطلوبتر به جامعه هدف  استفاده کنیم.

 

وی بیان کرد: در زمینه‌های آموزش کمک‌های اولیه، بهداشت، درمان و توانبخشی شامل ارتوپدی، دندانپزشکی، دارویی، کمک درمانی بیماری‌های صعب العلاج، معاونت داوطلبان شامل خدمات داوطلبانه، مددجویی، معیشتی، حوزه‌های جوانان و امداد می‌توانیم خدمات و پشتیبانی حداکثری را به جامعه هدف ارائه دهیم.

 

مدیر بهزیستی شهرستان ری در پایان این نشست از فعالیت‌های خیرخواهانه جمعیت هلال احمر تقدیر تشکر کرد و هلال احمر را نزدیک‌ترین ارگان فعالیتی با توجه به فعالیتشان به سازمان بهزیستی دانست و آمادگی کامل این سازمان را جهت همکاری و تعامل با هلال احمر، برای خدمت رسانی به مددجویان اعلام کرد.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۹۰۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۴     ساعت: ۱۱ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024