صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران:

حمایت ۱۹۴حامی جدید از ایتام و فرزندان محسنین در تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، گفت: ۱۹۴ حامی جدید برای حمایت مادی ومعنوی از۲۵۶ یتیم و فرزند محسنین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ثبت نام کردند.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد دهرویه با اعلام پایگاه های جذب حامی در سطح استان تهران، افزود: به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در قالب پویش به عشق حسین (ع)، 11 پایگاه در سطح استان تهران برپا شد.

 
وی بیان کرد: از این تعداد،  8 پایگاه در دانشگاه تهران و حسینیه اردبیلی ها در شهر تهران و  3 پایگاه در شهرستان های شهریار، قدس و دماوند برپا شده است.
 
دهرویه ادامه داد:در همین راستا 194 نفر از مردم نوعدوست حاضر در عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور در پایگاه های کمیته امداد نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام و با حمایت از256 یتیم و فرزند محسنین  به جمع خانواده حامیان این طرح پیوستند.
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی عنوان کرد: از این تعداد حامی جذب شد ببیشترین تعداد توسط اداره شهریار با جذب 96 حامی برای 131 یتیم وفرزند محسنین رتبه نخست جذب حامی را کسب نموده است.
 
وی یادآور شد: با این تعداد حامی جدید نیز هم اکنون 98 هزار و 324 حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسین با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند.
 
دهرویه با اشاره به روش های غیرحضوری برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین، خاطرنشان کرد: نیکوکاران عزیز می توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 30007639 آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام نمایند.
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: همچنین شماره‌گیری تلفن گویای 7355-021 و مراجعه به سایت  ekram.emdad.ir از دیگر روش های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.
 
 
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۹۲۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۷     ساعت: ۱۰ : ۴۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024