صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
با حضور قائم مقام کمیته امداد انجام شد؛

برگزاری گردهمایی نخبگان و فعالان قرآنی سراسر کشور در مشهد مقدس

گردهمایی نخبگان و فعالان قرآنی سراسر کشور با حضور قائم مقام کمیته امداد در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام کمیته امداد امروز دوشنبه، در گردهمایی نخبگان و فعالان قرآنی سراسر کشور با بیان اینکه حضور در جلسات قرآنی و تلاش در جهت تقویت معارف قرآنی، یک توفیق بزرگ است، گفت: موفقیت‌های بزرگ در کشور با تأسی از قرآن کریم به دست آمده است.

وی با اشاره به برخی اقدامات کوردلانه در جسارت به قرآن کریم، اظهار کرد: انسان‌های خام فکری در طول تاریخ جسارت‌هایی به قرآن کریم داشته‌اند و تلاش کردند صدای وحی الهی به گوش مردم نرسد، زیرا اگر این پیام الهی به گوش جان انسان‌ها برسد، خلاف منافع مادی آنهاست.

قائم مقام کمیته امداد خاطرنشان کرد: چیزی که در دنیا با آن موجه هستیم و دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا آن را خاموش کند، توجه به تربیت و حاکمیت قرآنی است. تربیت قرآنی موجب شد جوانان کشور با شنیدن ندای حضرت امام(ره) کاری کنند که نمونه آن در تاریخ کمتر مشاهده شده است.

خاکسار با بیان اینکه تلاوت و آموزش قرآنی وسیله‌ای برای دست‌یابی به فهم بلند قرآنی است، افزود: روزی که امام راحل با کمک مردم، این نظام و انقلاب را رقم زدند، فرمودند اگر صد بار این نظام آسیب ببیند تلاش جدی برای حفظ نظام داریم چون رسالت بزرگی بردوش داریم و ادامه و تحقق آن رسالتی است که بر دوش جوانان و نخبگان و در گروی دستیابی و فهم زندگی قرآنی است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۰۱۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۹     ساعت: ۲۰ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024