صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ناکامی قاچاقچیان احشام در مرز

گروه فراجا - فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از مهار ۱۰۸ راس دام قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اشراف اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو و قاچاقچی قصد خارج کردن احشام از مرز به خاک کشور همسایه را دارند سریعاً موضوع را در دستور کار اطلاعاتی خود قرار دادند.

سردار احمدی تصریح کرد: مرزبانان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در اجرای طرح انسداد نوار مرز با اجرای گشت و کمین های هدفمند و موثر به تعدادی قاچاقچی برخورد و توانستند در عملیاتی آنان را زمینگیر و تعداد 108  راس دام از نوع گوسفند را به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال مهار و کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند، اظهار داشت: مبارزه بی امان با ورود و خروج قاچاق و دیگر اقلام غیرمجاز به عنوان یکی از اولویت ها، برنامه ها و اهداف، در دستور کار مرزبانان قرار گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی بر نقاط مرزی، عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین تنگ و این روند تا پاک سازی مرز از لوث افراد سودجو ادامه خواهد داشت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۳۱۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۱     ساعت: ۱۱ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024