صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در چهارمین روز از هفته دولت؛

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از اداره منطقه ۱۵ بازدید کرد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در چهارمین روز از هفته دولت به صورت سرزده از نحوه خدمت رسانی به جامعه هدف از اداره منطقه ۱۵ تهران بازدید کرد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امروز یکشنبه پنجم شهریورماه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت،  سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران به همراه حسین دهباشی سرپرست مدیریت حراست به صورت سرزده از نحوه خدمت رسانی به جامعه هدف، از فعالیت های اداره منطقه ۱۵ تهران بازدید کرد.

پرپنچی در نشست با تورج توانا، رئیس اداره منطقه ۱۵ تهران با اشاره به تکریم ارباب رجوع، گفت: تکریم متقاضیان خدمت رویکرد اصلی کمیته امداد در ارائه خدمات است. 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، افزود: رسیدگی به امور جامعه هدف و توجه به پتانسیل های مددجویان برای تقویت آنها در مسیر خودکفایی، همچنین بررسی نیازها و روند امکان رفع آنها به مددجویان دلگرمی می بخشد.

وی همچنین به تجلیل از حامیان و خیران اشاره و عنوان کرد: کمک های حامیان و خیران در مسیر خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت و  توانمندسازی آنان تأثر فزاینده ای دارد.

پرپنچی همچنین به تقویت امور فرهنگی جامعه هدف و کارکنان تأکید و عنوان کرد: ارتقای توانمندی فرهنگی مددجویان و همچنین کارکنان این نهاد به جهت توسعه عمومی کشور از اهداف عالی است که باید به آن توجه کرد.
انتهای پیام

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۸۷۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۵     ساعت: ۱۷ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024