صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

اهتمام وزارت کار در کمک به تحقق سالانه یک میلیون فرصت شغلی شایسته تقدیر است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور از تلاش‌های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق یک میلیون فرصت شغلی در سال تقدیر کرد.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «غلامحسین اسماعیلی» در بازدید از غرفه دستاوردهای وزارت کار در نمایشگاه روایت خدمت، اظهار داشت: نمایشگاه هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات ارکان مختلف دولت مردمی سیزدهم است.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه اشتغال، افزود: نقش تسهیل‌گر و ناظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه پررنگ است.

اسماعیلی از تلاش‌های مجموعه وزارت کار در تحقق سالانه یک میلیون فرصت شغلی تقدیر کرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور به نگاه ویژه به حوزه معیشت کارگران و بازنشستگان اشاره کرد و گفت: در این دو سال تلاش شد معیشت کارگران ‌و خانواده بازنشستگی کشور در اولویت باشد و این از دیگر دستاوردهای وزارت کار است.

وی اظهار داشت: در برخی مقاطع که مشکلات دارویی را در برخی حوزه‌ها شاهد بودیم، شرکت‌های دارویی زیرمجموعه وزارت کار مانند تیپیکو، تلاش‌های خوبی در راستای حل مشکلات انجام دادند.

اسماعیلی گفت: با برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم گروه‌های مرجع به‌ویژه رسانه‌ها، نخبگان با حضور در این نمایشگاه در جریان تلاش‌ها، اقدامات و دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های زیرمجموعه قرار می‌گیرند.

در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است، وزارتخانه‌‌های دولت با برپایی غرفه‌هایی به روایت فعالیت‌های خود می‌پردازند و میزبان و پاسخگوی بازدیدکنندگان مردمی هستند.

بیش از ۳۰ غرفه و دستگاه اجرایی در نمایشگاه روایت خدمت به معرفی دستاوردها و اقدامات دو ساله خود در دولت سیزدهم پرداخته‌اند.

غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نمایشگاه از چهارم تا هفتم شهریورماه از ساعت ۸ تا ۱۵ به مدت ۴ روز در سالن ۸ نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۱۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۷     ساعت: ۹ : ۲۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024