صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

استقبال گسترده از غرفه وزارت کار در روز دوم نمایشگاه روایت خدمت

روز دوم نمایشگاه هفته دولت در حالی در محل سالن ۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های زیرمجموعه پذیرای مدعوین، بازدیدکنندگان، علاقمندان، مسئولان و مدیران بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی بود.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ظهر روز دوم برگزاری نمایشگاه هفته دولت، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در نمایشگاه از غرفه‌های وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی بازدید کرد.

معاون رئیس‌جمهور همچنین با حضور در غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمایش دستاوردهای این وزارتخانه در مدت ۲ سال اخیر را مورد بازدید قرار دهد.

در ادامه روز دوم نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت، «رحیم سرهنگی» مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز با حضور در غرفه وزارت کار ضمن بازدید از دستاوردهای ۲ ساله این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه، اقدامات وزارت کار را در همه حوزه‌ها به‌ویژه در راستای تحقق وعده دولت در ایجاد یک میلیون فرصت شغلی سالانه قابل تقدیر دانست.

عصر روز دوم برگزاری نمایشگاه هفته دولت نیز
«زهره الهیان» نماینده مجلس شورای اسلامی از غرفه وزارت کار در این نمایشگاه بازدید کرد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه همچنین روز دوم نمایشگاه به ارائه دستاوردها و اقدامات کلان در بازه زمانی ۲ ساله دولت سیزدهم پرداختند.

نمایشگاه هفته دولت با عنوان «وعده، وفا» روایت خدمت و دستاوردهای ۲ ساله دولت سیزدهم را در دستور کار دارد.

نمایشگاه روایت خدمت تا هفتم شهریور و همزمان با هفته دولت از ساعت ۸ تا ۱۵ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست و دستگاه‌های اجرایی مهم‌ترین دستاوردها و خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۱۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۷     ساعت: ۹ : ۲۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024