صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رئیس اداره کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات خبر داد:

بازدید مسئولان روبارقصران از طرح اشتغال مددجوی تحت حمایت

رئیس اداره کمیته امداد رودبارقصران ولواسانات از بازدید جمعی از مسئولان فرمانداری شمیرانات و بخشداری رودبارقصران از کارگاه تولید پوشاک مددجوی تحت حمایت به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جهاندارآقامحسنی فشمی با اشاره به بازدید از فعالیت های مجریان طرح های خودکفایی، گفت: به مناسبت هفته دولت رؤسای ادارات برنامه ریزی و امور سیاسی انتظامی فرمانداری شمیرانات و بخشداری رودبارقصران از کارگاه تولید پوشاک مددجوی تحت حمایت این اداره بازدید و در جریان اقدامات و مشکلات مجریان طرح های خودکفایی قرار گرفتند.

وی افزود: این مجری طرح خودکفایی در سال 1395با دریافت ۱۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال، کارگاه خیاطی تأسیس کرد. هم اکنون نیز با ایجاد اشتغال برای ۳ نفر مشغول فعالیت است.

آقامحسنی ادامه داد: در این بازدید پس از بررسی های انجام شده اقدامات لازم به منظور پرداخت تسهیلات وام قرض الحسنه توسط فرمانداری به منظور گسترش فعالیت و افزایش نیرو، بهره مندی از دوره های مهارت آموزی و فروشندگی اجرایی شد.

رئیس اداره کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات همچنین به اجرای طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و گفت: در دیدار با خانواده مددجو نیز بررسی های لازم جهت رفع مشکلات این خانواده انجام شد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد واحد اشتغال و خودکفایی این اداره، بیان کرد: هم اکنون ۱۷۳ طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات است و ۳۰ نفر نیزدر نوبت دریافت تسهیلات اشتغال از بانک های عامل هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان رودبارقصران و لواسانات، افزود: در مجموع بااجرای این تعداد طرح برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در قالب طرح های هدایت شغلی، راهبری شغلی و کاریابی فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۴۰ مددجو نیز از آموزش های مهارتی در جهت اشتغال زایی بهره مند شده اند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۶۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۸     ساعت: ۱۹ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
  • ١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 09 2024