صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مسکنی در نشست با اساتید حوزه تعاون خبر داد:

حمایت از ۱۷۴ عنوان پایان‌نامه دانشجویی مرتبط با حوزه تعاون در دولت مردمی سیزدهم

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حمایت این وزارتخانه از ۱۷۴ عنوان پایان‌نامه دانشجویی مرتبط با حوزه تعاون در دولت مردمی سیزدهم خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» در نشست هم‌اندیشی نخبگان و اساتید حوزه تعاون اظهار کرد: از سال ۱۳۴۱ تدریس رشته تعاون در دانشکده‌های علوم اجتماعی کشور آغار شد.
 
وی افزود: در سال گذشته مقطع کارشناسی رشته اقتصاد، گرایش تعاون در دانشگاه تهران تصویب شد.
 
مسکنی بر لزوم تروج مفهوم تعاون در متون درسی آموزش عالی و مدارس تأکید کرد و گفت: طبق سند ملّی توسعه تعاون، افزایش سالانه ۲ درصد هدف‌گذاری شده است.
 
وی تصریح کرد: توسعه ارتباط بخش تعاون و آموزش عالی(دانشگاه‌ها) در قالب مراکز علم و تعاون در دستور کار معاونت امور تعاون است.
 
معاون امور تعاون از طراحی و راه‌اندازی سامانه باشگاه تعاون(باشگاه داوطلبان تعاون) در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: سایت دانشنامه جامع تعاون با عنوان "ویکی تعاون" طراحی شده است و در هفته تعاون ۱۴۰۲ رونمایی می‌شود.
 
مسکنی خاطرنشان کرد: تهیه و تولید بسته آموزشی سفیر تعاون، طراحی و اجرای بسته ترویجی تعاونگر کوچک(ویژه دانش‌آموزان دبستان)، راهبری و اجرای ۳۶۹ اتاق‌فکر در حوزه تحقیقات استانی بخش تعاون، تولید و انتشار برنامه‌های چندرسانه‌ای در جهت معرفی و ترویج تعاون(۶۰۰۰ دقیقه) اجرای ۴۴ وبینار سراسری آموزشی ۱۴۳۶۵۷ نفر/ساعت، راهبری ۸۷۴۹۴۴ نفر/ساعت برنامه‌های آموزش حضوری تعاونی‌ها، برگزاری ۴ وبینار بین‌المللی با حضور مدیران و فعالان تعاون در جهان، راهبری ۱۴۴ عنوان تولید و انتشار فعالیت‌های نوشتاری ترویج تعاونی، اجرای ۵۰ مورد برنامه تور تعاون و کارآفرینی و راهبری اجرای ۳۲۰ رویداد رویداد‌های ترویجی تعاون ستادی و استانی مهم‌ترین اقدامات معاونت امور تعاون در حوزه آموزش، ترویج و توانمندسازی تعاونی‌ها در دولت سیزدهم است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۷۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۸     ساعت: ۲۰ : ۲۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024