صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
افتخاری دیگر در سال مهار تورم، رشد تولید؛

کسب عنوان دستگاه برگزیده در محور اشتغال، مهار تورم و پاسخگویی در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان تهران

در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان تهران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به عنوان دستگاه برگزیده معرفی و با اهداء لوح و تندیس از سوی فخاری استاندار تهران مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ، حامد ویس کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان تهران که روز سه شنبه  مورخ 21/06/1402 با شعار «تعالی حکمرانی در پرتو؛ شفافیت در عملکرد، مشارکت در ارزیابیریال بهره وری در اجرا» در سالن همایش های خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس  برگزار شد، بیان داشت : این موفقیت و کسب رتبه برتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران که در بین 68 دستگاه اجرایی این استان برگزیده شد. مرهون تلاش، دانش تخصصی و کرامت انسانی همه کارکنان پر تلاش و صادق این اداره کل بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در سخنرانی خود در این مراسم ضمن بیان تجارب این موفقیت و اقدامات ویژه و بیان راهکارها در حوزه اشتغال، کسب این موفقیت را حاصل تلاش، شفافیت، سلامت اداری، رعایت عدالت و سرعت در ارائه خدمات از سوی همکاران خدوم خود به جامعه هدف برشمرد. در همین راستا بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 1401 کمیته امداد استان تهران به‌عنوان دستگاه شایسته تقدیر در حوزه مأموریت ها و وظایف تخصصی معرفی شد.

شایان ذکر است بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی استان تهران با ارزیابی ۶۸ دستگاه با شاخص‌های عمومی و اختصاصی برگزار شد و ۱۶ دستگاه در راستای سه محور «رضایتمندی مردم با ۵ شاخص»، «بهره‌وری و تعالی با ۷ شاخص» و «عدالت با ۴ شاخص» به عنوان دستگاه منتخب در سطح استان تهران معرفی شدند که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به عنوان دستگاه برگزیده در محور اشتغال، مهار تورم و پاسخگویی به عنوان یکی از معدود دستگاه ها در سطح استان با شش دوره تداوم موفقیت از سال ۱۳۹۶ تا کنون درجشنواره شهید رجایی استان تهران است.

متن لوح تقدیر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی بدین شرح است؛

جناب آقای حامد ویس کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران

سلام علیکم

با عنایت به زحمات ارزشمند و صادقه مدیران و کارکنان آن سازمان در مسیر تحقق برنامه های اصلاح نظام اداری و اهداف دولت مردمی، به عنوان دستگاه برگزیده در محور "اشتغال، مهار تورم و پاسخگویی" بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان تهراندر سال 1402 انتخاب می گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در سال مهار تورم، رشد تولید موفق و‌مؤید باشید.

علیرضا فخاری استاندار تهران و رئیس ستاد بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۲۹۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۲     ساعت: ۱۶ : ۱۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024