صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دارالاکرام امکان رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر را توسعه می‌دهد

دارالاکرام امکان رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر را توسعه می‌دهد

موسسه خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام حامی آموزش کودکان و نوجوانان در معرض خطر ترک تحصیل امکان توسعه امر خیر را از طریق همکاری و ایجاد بستر فعالیت آنلاین برای سایر خیرین و سازمان‌های نیکوکاری فراهم کرده است.

به گزارش جهانی پرس، توسعه‌ی امر خیر در قالبی شفاف و در دسترس با هزینه کم و در عین حال با گزارش‌گیری سریع همواره از برنامه‌های دارالاکرام بوده است. 

فعالیت در قالب سامانه‌ی به مهربانی که مانند یک استارت‌آپ عمل می‌کند این امکان را فراهم کرده است تا بسیاری از فرایندهای جذب و تصویب دانش‌آموزان و نیکوکاران، تخصیص مددکاران و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری پیگیری شود.
اکنون دارالاکرام از طریق استارت‌آپ به مهربانی اظهار آمادگی کرده است تا در کنار مراکز مردم‌نهاد موفق در شهرها و روستاها قرار گیرد.
همکاری‌ای که در صورت تحقق، امکان موفقیت‌های کمی و کیفی فراوانی را در کشور فراهم خواهد ساخت.
تمامی خیرین و مجموعه‌های فعال نیکوکاری در حوزه‌ی آموزش و تحصیل کودکان و نوجوانان می‌توانند با استفاده از این ظرفیت به ارائه‌ی خدمات بهتر بپردازند و در معرفی خویش موفق‌تر عمل کنند.   
همچنین ظرفیت بومی و محلی مراکز داوطلب در کنار ظرفیت‌های ملی و گاه بین‌المللی دارالاکرام می‌تواند موجب هم‌افزایی در ارائه‌ی خدمات استاندارد به جامعه هدف شود. 
در واقع از طریق به مهربانی فرصتی فراهم می‌شود تا مراکز بومی و محلی در کنار موسسه دارالاکرام به شبکه‌های ملی و بین‌المللی دسترسی مناسبی پیدا کنند و ارائه خدمات خود را به اقصی‌نقاط کشور گسترش دهند و با افزایش محدوده تاثیرگذاری و ایجاد نظم بیشتر در اجرای فعالیت‌ها، در راستای تحقق اهداف خود تلاش کنند.
در همین راستا تفاهمنامه‌ی همکاری میان دارالاکرام و خیرین شهرستان سراوان با عنوان خیریه حامیان علم و دانش با حضور آقایان دهواری امضا شد.
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۶۰۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۴     ساعت: ۹ : ۱۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024