صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تامین ۸۵۰۰ بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند ایلامی از محل صدقات زائران اربعین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از توزیع ۸۵۰۰ بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند ایلامی از محل صدقات زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌اله آسوده با اعلام این خبر افزود: در اربعین امسال بیش از سه میلیارد تومان کمک مردمی از طریق محبان اهل بیت(ع) و زائران عبوری از مرز مهران جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: با توجه به همزمانی ایام اربعین با برگزاری جشن عاطفه‌ها و بازگشایی مدارس، مقرر شد تمام کمک‌های جمع‌آوری شده، برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند هزینه شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در همین راستا با کمک خیران و تهیه و توزیع ۸۵۰۰ بسته تحصیلی، همه دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد استان ایلام از این بسته تحصیلی برخوردار شدند.

آسوده اظهار کرد: حدود ۹ میلیارد تومان هزینه تهیه این اقلام شد که سه میلیارد تومان آن کمک زائران اربعین در مرز مهران و مابقی از محل کمک‌های خیران و هم‌افزایی کمیته امداد تامین شده است.

وی تاکید کرد: این بسته‌های آموزشی ظرف ۴۸ ساعت آینده در بین همه دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد در سراسر استان ایلام توزیع می‌شود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۶۴۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۵     ساعت: ۲۳ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024